Atsiliepimai
Aprašymas
Šioje mokytojo knygoje trumpai pristatoma Lietuvių kalbos vadovėlio XI–XII klasėms koncepcija, siūlomi keli medžiagos planavimo variantai, pateikiama teorinės medžiagos ir užduočių komentarų.
Mokytojo knygos tikslas – pasiūlyti galimus darbo su vadovėliu būdus, pristatyti skaitymo, rašymo strategijas, aptarti kalbėjimo ir klausymo ypatumus, atkreipti mokytojų dėmesį į pačius svarbiausius dalykus.
Atliktos sunkesnės užduotys, ištaisytos mokinių darbų klaidos, pateikta lentelių, schemų pavyzdžių ir kt. Knygoje pateikiami teorinės medžiagos ir užduočių komentarai nėra vienintelis įmanomas aiškinimo būdas. Vadovėlio autoriai siūlo vieną iš galimų sprendimo variantų, palikdami mokytojams kūrybos laisvę. Tai labai svarbu, nes, skaitant ir rašant tekstus, rengiantis kalbai ar atliekant įvairius kitus kalbos ugdymo darbus, viena galutinė neginčijama tiesa neskatina mokinių mąstymo, kūrybiškumo, patį dalyką daro neįdomų.
Tikimės, kad ši mokytojo knyga ne tik padės mokytojams geriau suprasti vadovėlį, bet ir skatins juos diskutuoti, ieškoti būdų dirbti kuo įvairiau.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas miškuos.
Pardavėjo reitingas: 66%
Šioje mokytojo knygoje trumpai pristatoma Lietuvių kalbos vadovėlio XI–XII klasėms koncepcija, siūlomi keli medžiagos planavimo variantai, pateikiama teorinės medžiagos ir užduočių komentarų.
Mokytojo knygos tikslas – pasiūlyti galimus darbo su vadovėliu būdus, pristatyti skaitymo, rašymo strategijas, aptarti kalbėjimo ir klausymo ypatumus, atkreipti mokytojų dėmesį į pačius svarbiausius dalykus.
Atliktos sunkesnės užduotys, ištaisytos mokinių darbų klaidos, pateikta lentelių, schemų pavyzdžių ir kt. Knygoje pateikiami teorinės medžiagos ir užduočių komentarai nėra vienintelis įmanomas aiškinimo būdas. Vadovėlio autoriai siūlo vieną iš galimų sprendimo variantų, palikdami mokytojams kūrybos laisvę. Tai labai svarbu, nes, skaitant ir rašant tekstus, rengiantis kalbai ar atliekant įvairius kitus kalbos ugdymo darbus, viena galutinė neginčijama tiesa neskatina mokinių mąstymo, kūrybiškumo, patį dalyką daro neįdomų.
Tikimės, kad ši mokytojo knyga ne tik padės mokytojams geriau suprasti vadovėlį, bet ir skatins juos diskutuoti, ieškoti būdų dirbti kuo įvairiau.
Atsiliepimai