Atsiliepimai
Aprašymas
„Lietuvių kalbos“ vadovėlis VIII klasei. Vadovėlio komplektą sudaro: Vadovėlis. 1-oji ir 2-oji knyga, Pratybų sąsiuvinis, Mokytojo knyga.
Šis serijos „Šok“ VIII klasės lietuvių kalbos vadovėlis yra VII klasės vadovėlio tęsinys. „Vadovėliu stengėmės padėti įvairių gabumų mokiniams įgyti reikiamų žinių ir gebėjimų ir pasiekti to, kas numatyta naujosiose Bendrosiose programose.
Lietuvių kalbos programoje iškelti dalyko prioritetai – kalbėjimas, klausymas, skaitymas, rašymas – kaip būtini moksleivių gebėjimų siekiai – vadovėlyje buvo tikslingai metodiškai grindžiami. Kiekvienam mokiniui sudarėme sąlygas atsiskleisti, parodyti savo individualybę, kad jis pats galėtų drąsiai jaustis konkrečiame socialiniame kontekste, realiame gyvenime, susikurtų save kaip asmenybę“, – teigia autorės.
Kad mokiniams būtų aišku, kaip vyksta mokymosi procesas, kad jie galėtų atrasti savo mėgstamus mokymosi būdus ar strategijas, išsiaiškintų pakankamus ir tobulintinus gebėjimus, kitaip sakant, išmoktų mokytis, serijos „Šok“ vadovėliuose pateikiami Mokymosi žingsniai. Tai sudėtingesnių užduočių atlikimo eigos (pavyzdžiui, kaip parengti pristatymą) ar darbo būdų (pavyzdžiui, kaip dirbti poromis ar grupėmis) išsamios instrukcijos. Šios instrukcijos ne tik moko mokytis, bet ir atveria dalykų integraciją (tarkim, rašydami geografijos rašinį, mokiniai remiasi tuo, ko išmoko per lietuvių kalbos ir literatūros pamokas).
Mokymosi žingsniai skatina mokinių motyvaciją, savarankiškumą ir atsakomybę už savo mokymąsi. Atkreipiamas dėmesys, kaip svarbu remtis žemesnėse klasėse, kitų dalykų pamokose įgytomis žiniomis bei gebėjimais. Ir ne tik pamokose, bet ir gyvenime. VIII klasės lietuvių kalbos ir literatūros vadovėlius sieja kalbos ugdymo integracija: lietuvių kalbos vadovėlyje plačiai pateikiamos temos siauriau pristatomos ir literatūros vadovėlyje.
Lietuvių kalbos vadovėlyje siekiama ir vertikalios integracijos. Kad vadovėlio turinys laiduotų mokymo ir mokymosi tęstinumą, VII klasėje išmoktais dalykais remiamasi VIII klasėje.
Vadovėlį sudaro įvadas „Apie vadovėlį“, integracinis projektas Gimtinė pro rasos lašą ir šeši kalbos pažinimo skyriai. Kalbos vartojimo dalykai, kaip ir V–VI klasės koncentre, integruojami į kalbos pažinimo skyrius „Sakome, rašome, klausome“. Kiekvienas skyrius baigiamas apibendrinimu „Kuriame ir apibendriname“. Jame – apibendrinančios schemos, lentelės ir užduotys įgytiems gebėjimams įtvirtinti.
Skyriaus gale pateikiami „Mokymosi žingsniai“, į juos nukreipia kitaip pažymėtos vadovėlio užduotys. Vadovėlio temos išdėstytos atlankomis. Tai leidžia proporcingai paskirstyti medžiagą kiekvienai pamokai, mokiniams padeda greičiau suprasti informaciją, mokytojams – racionaliai paskirstyti pamokos laiką. Mokytojo knygos struktūra skiriasi nuo VII klasės mokytojo knygos tuo, kad nebeliko vadovėlio atlankų.
Visa kita medžiaga pateikiama remiantis tais pačiais principais. Mokytojas gali rinktis pateikiamą pamokos veiklos planą, kai kurias jo dalis arba dirbti savo paties nuožiūra ir nuojauta. Tų pačių nuostatų laikomasi ir sudarant metinį pamokų planą. Jis yra bendras lietuvių kalbai ir literatūrai, skirtas 34 mokslo metų savaitėms – po 5 kalbos pamokas kiekvieną savaitę, iš viso 170 pamokų. Numatytas rezervinis laikas – 12 pamokų – gali būti skiriamas įvairiems projektams įgyvendinti, kontroliniams darbams ir pan.
Vertinimo skiltyje pateikiama, kokius vertinimo darbus gali skirti mokytojas. Bet kontrolinius darbus, komentuojamąsias ir apibendrinamąsias užduotis galima planuoti savaip, atsižvelgiant į mokinių gebėjimus ir pa(si)rengimą. Mokinių įgytų gebėjimų vertinimo ir įsivertinimo formas, kontrolinių darbų laiką ir kiekį mokytojas numato pats. Pratybų sąsiuvinyje dedama daug užduočių, padedančių įtvirtinti pamokos medžiagą.
„Lietuvių kalbos“ vadovėlis VIII klasei. Vadovėlio komplektą sudaro: Vadovėlis. 1-oji ir 2-oji knyga, Pratybų sąsiuvinis, Mokytojo knyga.
Šis serijos „Šok“ VIII klasės lietuvių kalbos vadovėlis yra VII klasės vadovėlio tęsinys. „Vadovėliu stengėmės padėti įvairių gabumų mokiniams įgyti reikiamų žinių ir gebėjimų ir pasiekti to, kas numatyta naujosiose Bendrosiose programose.
Lietuvių kalbos programoje iškelti dalyko prioritetai – kalbėjimas, klausymas, skaitymas, rašymas – kaip būtini moksleivių gebėjimų siekiai – vadovėlyje buvo tikslingai metodiškai grindžiami. Kiekvienam mokiniui sudarėme sąlygas atsiskleisti, parodyti savo individualybę, kad jis pats galėtų drąsiai jaustis konkrečiame socialiniame kontekste, realiame gyvenime, susikurtų save kaip asmenybę“, – teigia autorės.
Kad mokiniams būtų aišku, kaip vyksta mokymosi procesas, kad jie galėtų atrasti savo mėgstamus mokymosi būdus ar strategijas, išsiaiškintų pakankamus ir tobulintinus gebėjimus, kitaip sakant, išmoktų mokytis, serijos „Šok“ vadovėliuose pateikiami Mokymosi žingsniai. Tai sudėtingesnių užduočių atlikimo eigos (pavyzdžiui, kaip parengti pristatymą) ar darbo būdų (pavyzdžiui, kaip dirbti poromis ar grupėmis) išsamios instrukcijos. Šios instrukcijos ne tik moko mokytis, bet ir atveria dalykų integraciją (tarkim, rašydami geografijos rašinį, mokiniai remiasi tuo, ko išmoko per lietuvių kalbos ir literatūros pamokas).
Mokymosi žingsniai skatina mokinių motyvaciją, savarankiškumą ir atsakomybę už savo mokymąsi. Atkreipiamas dėmesys, kaip svarbu remtis žemesnėse klasėse, kitų dalykų pamokose įgytomis žiniomis bei gebėjimais. Ir ne tik pamokose, bet ir gyvenime. VIII klasės lietuvių kalbos ir literatūros vadovėlius sieja kalbos ugdymo integracija: lietuvių kalbos vadovėlyje plačiai pateikiamos temos siauriau pristatomos ir literatūros vadovėlyje.
Lietuvių kalbos vadovėlyje siekiama ir vertikalios integracijos. Kad vadovėlio turinys laiduotų mokymo ir mokymosi tęstinumą, VII klasėje išmoktais dalykais remiamasi VIII klasėje.
Vadovėlį sudaro įvadas „Apie vadovėlį“, integracinis projektas Gimtinė pro rasos lašą ir šeši kalbos pažinimo skyriai. Kalbos vartojimo dalykai, kaip ir V–VI klasės koncentre, integruojami į kalbos pažinimo skyrius „Sakome, rašome, klausome“. Kiekvienas skyrius baigiamas apibendrinimu „Kuriame ir apibendriname“. Jame – apibendrinančios schemos, lentelės ir užduotys įgytiems gebėjimams įtvirtinti.
Skyriaus gale pateikiami „Mokymosi žingsniai“, į juos nukreipia kitaip pažymėtos vadovėlio užduotys. Vadovėlio temos išdėstytos atlankomis. Tai leidžia proporcingai paskirstyti medžiagą kiekvienai pamokai, mokiniams padeda greičiau suprasti informaciją, mokytojams – racionaliai paskirstyti pamokos laiką. Mokytojo knygos struktūra skiriasi nuo VII klasės mokytojo knygos tuo, kad nebeliko vadovėlio atlankų.
Visa kita medžiaga pateikiama remiantis tais pačiais principais. Mokytojas gali rinktis pateikiamą pamokos veiklos planą, kai kurias jo dalis arba dirbti savo paties nuožiūra ir nuojauta. Tų pačių nuostatų laikomasi ir sudarant metinį pamokų planą. Jis yra bendras lietuvių kalbai ir literatūrai, skirtas 34 mokslo metų savaitėms – po 5 kalbos pamokas kiekvieną savaitę, iš viso 170 pamokų. Numatytas rezervinis laikas – 12 pamokų – gali būti skiriamas įvairiems projektams įgyvendinti, kontroliniams darbams ir pan.
Vertinimo skiltyje pateikiama, kokius vertinimo darbus gali skirti mokytojas. Bet kontrolinius darbus, komentuojamąsias ir apibendrinamąsias užduotis galima planuoti savaip, atsižvelgiant į mokinių gebėjimus ir pa(si)rengimą. Mokinių įgytų gebėjimų vertinimo ir įsivertinimo formas, kontrolinių darbų laiką ir kiekį mokytojas numato pats. Pratybų sąsiuvinyje dedama daug užduočių, padedančių įtvirtinti pamokos medžiagą.
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai