Kuo skiriasi šis vadovėlio leidimas nuo ankstesniųjų?
Pirmiausia – metodine dalimi. Kiekviena vadovėlio tema sudaryta taip, kad palengvintų, paspartintų mokinių ir mokytojo darbą. Skyreliai pradedami rubrika „Ko mokysimės?", kur lakoniškai, tačiau detaliau nei pavadinime nusakoma tema, išryškinamas ugdymo pobūdis: kartojimas, susipažinimas ar mokymasis. Rubrika „Svarbiausia" padės penktokui suvokti esmę ir sklandžiau pakartoti mokymosi medžiagą. Beveik visų temų gale pateikiamas įtvirtinimo pr…
Kuo skiriasi šis vadovėlio leidimas nuo ankstesniųjų?
Pirmiausia – metodine dalimi. Kiekviena vadovėlio tema sudaryta taip, kad palengvintų, paspartintų mokinių ir mokytojo darbą. Skyreliai pradedami rubrika „Ko mokysimės?", kur lakoniškai, tačiau detaliau nei pavadinime nusakoma tema, išryškinamas ugdymo pobūdis: kartojimas, susipažinimas ar mokymasis. Rubrika „Svarbiausia" padės penktokui suvokti esmę ir sklandžiau pakartoti mokymosi medžiagą. Beveik visų temų gale pateikiamas įtvirtinimo pratimas („Ar išmokai?"). Vadovėlyje yra ir kitokių rubrikų, pavyzdžiui: „Projektas", „Minčių lietus", „Žaidimas", „Eksperimentas".
Šiame vadovėlyje medžiaga dėstoma penktokui dar suprantamiau nei ankstesniuose leidimuose – kad mokytis niekam nebūtų per sunku, todėl kai kurios užduotys palengvintos, dažnai siūlomas grupinis darbas („Dirbame grupėmis"), ypač kai išties yra dėl ko pasukti galvą drauge.
Mokytojui, jau dirbusiam su J. Sirtautienės, V. Sirtauto ir V. V. Sirtauto vadovėliais, vos atsivertus naująjį leidimą į akis turėtų kristi dar vienas reikšmingas pokytis – tekstų įvairovė. Anksčiau vyravo gamtos tematika, dabar daugiau vietos skiriama populiariems šiuolaikiniams paauglių knygų autoriams.
Vadovėlis naujo patrauklaus dizaino, gausiau iliustruotas, parengtas pagal Bendrųjų programų (2008) reikalavimus.
Kuo skiriasi šis vadovėlio leidimas nuo ankstesniųjų?
Pirmiausia – metodine dalimi. Kiekviena vadovėlio tema sudaryta taip, kad palengvintų, paspartintų mokinių ir mokytojo darbą. Skyreliai pradedami rubrika „Ko mokysimės?", kur lakoniškai, tačiau detaliau nei pavadinime nusakoma tema, išryškinamas ugdymo pobūdis: kartojimas, susipažinimas ar mokymasis. Rubrika „Svarbiausia" padės penktokui suvokti esmę ir sklandžiau pakartoti mokymosi medžiagą. Beveik visų temų gale pateikiamas įtvirtinimo pratimas („Ar išmokai?"). Vadovėlyje yra ir kitokių rubrikų, pavyzdžiui: „Projektas", „Minčių lietus", „Žaidimas", „Eksperimentas".
Šiame vadovėlyje medžiaga dėstoma penktokui dar suprantamiau nei ankstesniuose leidimuose – kad mokytis niekam nebūtų per sunku, todėl kai kurios užduotys palengvintos, dažnai siūlomas grupinis darbas („Dirbame grupėmis"), ypač kai išties yra dėl ko pasukti galvą drauge.
Mokytojui, jau dirbusiam su J. Sirtautienės, V. Sirtauto ir V. V. Sirtauto vadovėliais, vos atsivertus naująjį leidimą į akis turėtų kristi dar vienas reikšmingas pokytis – tekstų įvairovė. Anksčiau vyravo gamtos tematika, dabar daugiau vietos skiriama populiariems šiuolaikiniams paauglių knygų autoriams.
Vadovėlis naujo patrauklaus dizaino, gausiau iliustruotas, parengtas pagal Bendrųjų programų (2008) reikalavimus.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai
Gera