Atsiliepimai
Aprašymas
Lietuvių kalbos vadovėlis IX klasei papildytas pamokų užduotimis, kiekvieną vadovėlio skyrių apibendrinančiais užduočių bankais, kuriuose pateikta užduočių, tekstų, projektų remiantis 2016 m. Atnaujintoje lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo programoje numatomomis rašytinės ir sakytinės kalbos veiklomis bei žanrais.
Vadovėlyje dėstoma būtina teorinė medžiaga, siūlomi įvairūs mokymo(si) būdai, pateikiama skirtingų lygmenų užduočių įvairaus pasirengimo ir pasiekimų mokiniams, siūlomos į(si)vertinimo galimybės. Vadovėlį sudaro tolygios apimties teminiai skyriai pagal ugdymo procese integruojamas mokinių veiklos sritis: kalbėjimą, skaitymą ir rašymą; kalbos pažinimas vadovėlyje išskiriamas kaip atskiros veiklos sritys. Kiekvienas vadovėlio skyrius gali būti suprantamas ir kaip savarankiškas modulis, ir kaip medžiaga integruotiems mokymo(si) ciklams sudaryti, todėl mokytojui sudaroma galimybė skyrius dėlioti pasirinktine tvarka – pagal mokinių gebėjimus, skaitymo (literatūrinio ir kultūrinio ugdymo) pamokų logiką, klasei keliamus ugdymo tikslus, mokinių pasiekimus.
Kiekvienas vadovėlio skyrius suskaidytas pamokomis. Pamoka susideda iš trijų svarbiausių etapų: 1) įvadinio, kuriame įvardijami mokymosi uždaviniai ir išsiaiškinama, ką mokiniai žino ar yra patyrę; 2) mokymosi, kuriame pateikiama ne tik būtina esminė teorinė informacija, bet ir pasiūlomas jos praktinis taikymas, įtvirtinimo ir įgūdžių formavimo užduotys; 3) apibendrinimo ir/ar įsivertinimo, kuriame ne tik aptariama visos pamokos veikla, bet ir sudaroma galimybė mokiniams stebėti savo mokymąsi ir pažangą. Devintokai į klases dažnai susirenka iš skirtingų mokyklų, įgiję skirtingų gebėjimų ir žinių. Ši aplinkybė verčia mokytojus stabtelėti, išlyginti skirtumus, o kartais dirbti intensyviau. Į tai vadovėlyje taip pat atsižvelgta. Lygiai kaip pateikiant mokymosi medžiagą nuosekliai siekta atsižvelgti į skirtingus mokinių mokymosi stilius, sieti mokymąsi su kitais mokomaisiais dalykais, reaguoti į šalies ir tarptautinių mokinių pasiekimų tyrimų išvadas. Užduočių sąsiuvinyje pateikiama papildomų užduočių tiek silpnesniems, tiek gabesniems mokiniams. Mokytojo knygoje autorės pateikia teminių planų, papildomos naudingos informacijos ir pagalbinės medžiagos rengtis pamokoms.
Vadovėlio 2-oji knyga skiriama pirmajam mokslo metų pusmečiui.
Vadovėlio komplektą sudaro: vadovėlis (1-oji ir 2-oji knyga), užduočių sąsiuvinis, užduotys nelietuvių mokyklų mokiniams, mokytojo knyga (interaktyvią mokytojo knygą galite įsigyti www.pegasas.lt). Skaitmeninį vadovėlį ir interaktyvių užduočių banką, parengtą pagal naują programą, rasite http://www.eduka.lt.
Lietuvių kalbos vadovėlis IX klasei papildytas pamokų užduotimis, kiekvieną vadovėlio skyrių apibendrinančiais užduočių bankais, kuriuose pateikta užduočių, tekstų, projektų remiantis 2016 m. Atnaujintoje lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo programoje numatomomis rašytinės ir sakytinės kalbos veiklomis bei žanrais.
Vadovėlyje dėstoma būtina teorinė medžiaga, siūlomi įvairūs mokymo(si) būdai, pateikiama skirtingų lygmenų užduočių įvairaus pasirengimo ir pasiekimų mokiniams, siūlomos į(si)vertinimo galimybės. Vadovėlį sudaro tolygios apimties teminiai skyriai pagal ugdymo procese integruojamas mokinių veiklos sritis: kalbėjimą, skaitymą ir rašymą; kalbos pažinimas vadovėlyje išskiriamas kaip atskiros veiklos sritys. Kiekvienas vadovėlio skyrius gali būti suprantamas ir kaip savarankiškas modulis, ir kaip medžiaga integruotiems mokymo(si) ciklams sudaryti, todėl mokytojui sudaroma galimybė skyrius dėlioti pasirinktine tvarka – pagal mokinių gebėjimus, skaitymo (literatūrinio ir kultūrinio ugdymo) pamokų logiką, klasei keliamus ugdymo tikslus, mokinių pasiekimus.
Kiekvienas vadovėlio skyrius suskaidytas pamokomis. Pamoka susideda iš trijų svarbiausių etapų: 1) įvadinio, kuriame įvardijami mokymosi uždaviniai ir išsiaiškinama, ką mokiniai žino ar yra patyrę; 2) mokymosi, kuriame pateikiama ne tik būtina esminė teorinė informacija, bet ir pasiūlomas jos praktinis taikymas, įtvirtinimo ir įgūdžių formavimo užduotys; 3) apibendrinimo ir/ar įsivertinimo, kuriame ne tik aptariama visos pamokos veikla, bet ir sudaroma galimybė mokiniams stebėti savo mokymąsi ir pažangą. Devintokai į klases dažnai susirenka iš skirtingų mokyklų, įgiję skirtingų gebėjimų ir žinių. Ši aplinkybė verčia mokytojus stabtelėti, išlyginti skirtumus, o kartais dirbti intensyviau. Į tai vadovėlyje taip pat atsižvelgta. Lygiai kaip pateikiant mokymosi medžiagą nuosekliai siekta atsižvelgti į skirtingus mokinių mokymosi stilius, sieti mokymąsi su kitais mokomaisiais dalykais, reaguoti į šalies ir tarptautinių mokinių pasiekimų tyrimų išvadas. Užduočių sąsiuvinyje pateikiama papildomų užduočių tiek silpnesniems, tiek gabesniems mokiniams. Mokytojo knygoje autorės pateikia teminių planų, papildomos naudingos informacijos ir pagalbinės medžiagos rengtis pamokoms.
Vadovėlio 2-oji knyga skiriama pirmajam mokslo metų pusmečiui.
Vadovėlio komplektą sudaro: vadovėlis (1-oji ir 2-oji knyga), užduočių sąsiuvinis, užduotys nelietuvių mokyklų mokiniams, mokytojo knyga (interaktyvią mokytojo knygą galite įsigyti www.pegasas.lt). Skaitmeninį vadovėlį ir interaktyvių užduočių banką, parengtą pagal naują programą, rasite http://www.eduka.lt.
Atsiliepimai