Laisvalaikio paslaugų vaidmuo gyvenimo kokybės kontekste
Laisvalaikio paslaugų vaidmuo gyvenimo kokybės kontekste
1
  • Išparduota
Laisvalaikio paslaugų vaidmuo gyvenimo kokybei mokslinėje literatūroje analizuojamas gana fragmentiškai. Autorė mokslo studijoje apibrėžia laisvalaikio, laisvalaikio paslaugų sampratą modernioje ekonomikoje, pateikia laisvalaikio, rekreacijos bei turizmo paslaugų priklausomybę. Atliktos anketinės apklausos pagrindu pateikiami tyrimo, kurio metu buvo siekiama išsiaiškinti laisvalaikio paslaugų įtaką individų gyvenimo kokybei, jų preferencijas vartojamoms laisvalaikio paslaugoms, rezultatai.
  • Leidėjas:
  • Metai: 2013
  • Puslapiai: 109
  • ISBN: 9786090208236
  • Formatas: 15 x 20,5 x 0,3 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Laisvalaikio paslaugų vaidmuo gyvenimo kokybės kontekste (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Laisvalaikio paslaugų vaidmuo gyvenimo kokybei mokslinėje literatūroje analizuojamas gana fragmentiškai. Autorė mokslo studijoje apibrėžia laisvalaikio, laisvalaikio paslaugų sampratą modernioje ekonomikoje, pateikia laisvalaikio, rekreacijos bei turizmo paslaugų priklausomybę. Atliktos anketinės apklausos pagrindu pateikiami tyrimo, kurio metu buvo siekiama išsiaiškinti laisvalaikio paslaugų įtaką individų gyvenimo kokybei, jų preferencijas vartojamoms laisvalaikio paslaugoms, rezultatai.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Neringa Langvinienė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2013
  • Puslapiai: 109
  • ISBN: 9786090208236
  • Formatas: 15 x 20,5 x 0,3 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių Lietuvių

Laisvalaikio paslaugų vaidmuo gyvenimo kokybei mokslinėje literatūroje analizuojamas gana fragmentiškai. Autorė mokslo studijoje apibrėžia laisvalaikio, laisvalaikio paslaugų sampratą modernioje ekonomikoje, pateikia laisvalaikio, rekreacijos bei turizmo paslaugų priklausomybę. Atliktos anketinės apklausos pagrindu pateikiami tyrimo, kurio metu buvo siekiama išsiaiškinti laisvalaikio paslaugų įtaką individų gyvenimo kokybei, jų preferencijas vartojamoms laisvalaikio paslaugoms, rezultatai.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)