5,20 €
Kūrybinio rašymo dirbtuvės 3-4 klasės mokiniams. 1 dalis
Kūrybinio rašymo dirbtuvės 3-4 klasės mokiniams. 1 dalis
5,20 €
  • Turime sandėlyje
Kūrybinės užduotys kviečia III–IV klasės mokinius į savarankiško mokymosi dirbtuves. Vaikai atliks užduotis ir kurs rišlius tekstus (pasakojimus, aprašymus ir kt.), parengtus remiantis atnaujintos „Pradinio ugdymo lietuvių kalbos bendrosios programos“ projekto (2013) medžiaga ir apims šiuos kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo aspektus: Pasakojimo kūrimą. Pasakojimai kuriami:1) pagal paveikslėlių seriją;2) pagal pateiktą pradžią ir pabaigą;3) savarankiškai keičiant, perdarant mokytojo pateiktą pla…
5.20

Kūrybinio rašymo dirbtuvės 3-4 klasės mokiniams. 1 dalis | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

5,20 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Aprašymas

Kūrybinės užduotys kviečia III–IV klasės mokinius į savarankiško mokymosi dirbtuves. Vaikai atliks užduotis ir kurs rišlius tekstus (pasakojimus, aprašymus ir kt.), parengtus remiantis atnaujintos „Pradinio ugdymo lietuvių kalbos bendrosios programos“ projekto (2013) medžiaga ir apims šiuos kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo aspektus:

Pasakojimo kūrimą. Pasakojimai kuriami:
1) pagal paveikslėlių seriją;
2) pagal pateiktą pradžią ir pabaigą;
3) savarankiškai keičiant, perdarant mokytojo pateiktą planą;
4) pagal pasakojimo gaires;
5) pagal perskaityto literatūros kūrinio pavyzdį;
6) pagal savarankiškai sudarytą planą.
Siekiama, kad mokiniai rašytų vaizdžiai, rišliais sakiniais, nekartotų tų pačių žodžių, laikytųsi pasakojimo struktūros (pradžia, ivykis, pabaiga).

Aprašymo kūrimą. Mokiniai skatinami kurti detalius daiktų ar gyvūnų aprašymus (pagal pavyzdį, planą) ir aprašant remtis savo pojūčiais.

Laiško, žinutės, skelbimo, kvietimo kūrimą. Mokiniai mokomi rašyti laiškus, žinutes, skelbimus ir kvietimus; pratinami atsižvelgti į šių tekstų tikslą ir adresatą, apmąstyti ir išskirti šiems tekstams būdingas struktūrines dalis (pvz., laiško – data, kreipinys, pasisveikinimas, atsisveikinimas, parašas; skelbimo, kvietimo – kreipinys, tikslas, vieta, laikas, apranga (ir/ar kitos detales), parašas; žinutes – kreipinys, tikslas, laikas, vieta, parašas).

Kuriamų tekstų žodžių rašyba ir sakinių skyryba. Mokiniai mokomi rašyti be klaidų daiktavardžių ir būdvardžių vienaskaitos galininką; daiktavardžių ir būdvardžių daugiskaitos kilmininką; daiktavardžių vietininką; daiktavardžių ir būdvardžių vardininką pagal pavyzdžius; asmeninius įvardžius, asmenvardžius ir vietovardžius; esamojo, būtojo kartinio, būtojo dažninio ir būsimojo laiko veiksmažodžius; paprasčiausius priebalsių asimiliacijos atvejus (dirbti – dirba, nešdavo – nešė, verkdavo – verkė ir kt.).

Įsidėmėtinos rašybos žodžiai. Yra užduočių, skirtų įsidėmėtinos rašybos žodžiams (pvz., keletas, stebuklas, mąstyti, mįslingas, kąsnis, tęsinys, aukštyn, atidžiai, drąsa, grįžo) įtvirtinti.
Sakinių skyryba. Pratinami savo kuriamuose tekstuose vartoti ne tik tiesioginius, bet ir klausiamuosius, šaukiamuosius sakinius ir jų pabaigoje parašyti reikiamus skyrybos ženklus.

Mokomi užrašyti veikėjų pokalbius, išskirti kreipinį. Pratinami vartoti ir sudėtinius sakinius, parašyti kablelį prieš jungtukus kad, o, bet, tačiau…

Siekiama, kad mokiniai savo tekstus vertintų kritiškai, įprastų juos taisyti ir tobulinti, įgustų taikyti išmoktus skyrybos ir rašybos atvejus.
Atlankos užduotys apima medžiagos kaupimo, planavimo, rašymo (kūrimo), koregavimo (tobulinimo), skelbimo etapus.

5,20 €
Turime sandėlyje
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,05 Knygų Eurų!?
Pridėti dovanų dėžutę?
Daugiau

Formatai:

5,20 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Kūrybinės užduotys kviečia III–IV klasės mokinius į savarankiško mokymosi dirbtuves. Vaikai atliks užduotis ir kurs rišlius tekstus (pasakojimus, aprašymus ir kt.), parengtus remiantis atnaujintos „Pradinio ugdymo lietuvių kalbos bendrosios programos“ projekto (2013) medžiaga ir apims šiuos kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo aspektus:

Pasakojimo kūrimą. Pasakojimai kuriami:
1) pagal paveikslėlių seriją;
2) pagal pateiktą pradžią ir pabaigą;
3) savarankiškai keičiant, perdarant mokytojo pateiktą planą;
4) pagal pasakojimo gaires;
5) pagal perskaityto literatūros kūrinio pavyzdį;
6) pagal savarankiškai sudarytą planą.
Siekiama, kad mokiniai rašytų vaizdžiai, rišliais sakiniais, nekartotų tų pačių žodžių, laikytųsi pasakojimo struktūros (pradžia, ivykis, pabaiga).

Aprašymo kūrimą. Mokiniai skatinami kurti detalius daiktų ar gyvūnų aprašymus (pagal pavyzdį, planą) ir aprašant remtis savo pojūčiais.

Laiško, žinutės, skelbimo, kvietimo kūrimą. Mokiniai mokomi rašyti laiškus, žinutes, skelbimus ir kvietimus; pratinami atsižvelgti į šių tekstų tikslą ir adresatą, apmąstyti ir išskirti šiems tekstams būdingas struktūrines dalis (pvz., laiško – data, kreipinys, pasisveikinimas, atsisveikinimas, parašas; skelbimo, kvietimo – kreipinys, tikslas, vieta, laikas, apranga (ir/ar kitos detales), parašas; žinutes – kreipinys, tikslas, laikas, vieta, parašas).

Kuriamų tekstų žodžių rašyba ir sakinių skyryba. Mokiniai mokomi rašyti be klaidų daiktavardžių ir būdvardžių vienaskaitos galininką; daiktavardžių ir būdvardžių daugiskaitos kilmininką; daiktavardžių vietininką; daiktavardžių ir būdvardžių vardininką pagal pavyzdžius; asmeninius įvardžius, asmenvardžius ir vietovardžius; esamojo, būtojo kartinio, būtojo dažninio ir būsimojo laiko veiksmažodžius; paprasčiausius priebalsių asimiliacijos atvejus (dirbti – dirba, nešdavo – nešė, verkdavo – verkė ir kt.).

Įsidėmėtinos rašybos žodžiai. Yra užduočių, skirtų įsidėmėtinos rašybos žodžiams (pvz., keletas, stebuklas, mąstyti, mįslingas, kąsnis, tęsinys, aukštyn, atidžiai, drąsa, grįžo) įtvirtinti.
Sakinių skyryba. Pratinami savo kuriamuose tekstuose vartoti ne tik tiesioginius, bet ir klausiamuosius, šaukiamuosius sakinius ir jų pabaigoje parašyti reikiamus skyrybos ženklus.

Mokomi užrašyti veikėjų pokalbius, išskirti kreipinį. Pratinami vartoti ir sudėtinius sakinius, parašyti kablelį prieš jungtukus kad, o, bet, tačiau…

Siekiama, kad mokiniai savo tekstus vertintų kritiškai, įprastų juos taisyti ir tobulinti, įgustų taikyti išmoktus skyrybos ir rašybos atvejus.
Atlankos užduotys apima medžiagos kaupimo, planavimo, rašymo (kūrimo), koregavimo (tobulinimo), skelbimo etapus.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%