6,49 €
Kūrybingumo ir inovacijų psichologija
Kūrybingumo ir inovacijų psichologija
  • Išparduota
Kūrybingumo ir inovacijų psichologija
Kūrybingumo ir inovacijų psichologija
Perskaityta: 6,49 €
Knygelė „Kūrybingumo ir inovacijų psichologija“ visų pirma ir skiriama studijuojantiems įvairius socialinius mokslus – psichologiją, edukologiją, vadybą, politologiją ir kt. Pirmojoje jos dalyje išdėstytos svarbiausios šiuolaikinės psichologijos žinios apie inovacijų šaltinį – žmogaus kūrybingumą. Antrojoje pateikiama taikomojo pobūdžio žinių ir praktinių rekomendacijų: trumpai aptariamos kūrybingumo vertinimo, jo lavinimo ir skatinimo galimybės, nagrinėjami galimi organizacijų kūrybinio pote…
6.49
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Junona Almonaitienė
  • Metai: 2006
  • Puslapiai: 75
  • ISBN: 9986137772
  • Formatas: 15 x 21 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Kūrybingumo ir inovacijų psichologija | knygos.lt

Atsiliepimai

(4.00 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

6,49 €
Labai gera TomTom 84%

Aprašymas

Knygelė „Kūrybingumo ir inovacijų psichologija“ visų pirma ir skiriama studijuojantiems įvairius socialinius mokslus – psichologiją, edukologiją, vadybą, politologiją ir kt.

Pirmojoje jos dalyje išdėstytos svarbiausios šiuolaikinės psichologijos žinios apie inovacijų šaltinį – žmogaus kūrybingumą.

Antrojoje pateikiama taikomojo pobūdžio žinių ir praktinių rekomendacijų: trumpai aptariamos kūrybingumo vertinimo, jo lavinimo ir skatinimo galimybės, nagrinėjami galimi organizacijų kūrybinio potencialo didinimo būdai.

  • Kaina: 6,49 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas TomTom.

Pardavėjo reitingas:  84%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

6,49 €
Labai gera
TomTom 84%

Knygelė „Kūrybingumo ir inovacijų psichologija“ visų pirma ir skiriama studijuojantiems įvairius socialinius mokslus – psichologiją, edukologiją, vadybą, politologiją ir kt.

Pirmojoje jos dalyje išdėstytos svarbiausios šiuolaikinės psichologijos žinios apie inovacijų šaltinį – žmogaus kūrybingumą.

Antrojoje pateikiama taikomojo pobūdžio žinių ir praktinių rekomendacijų: trumpai aptariamos kūrybingumo vertinimo, jo lavinimo ir skatinimo galimybės, nagrinėjami galimi organizacijų kūrybinio potencialo didinimo būdai.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)