2,00 €
Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse
Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse
  • Išparduota
Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse
Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse
Perskaityta: 2,00 €
Straipsnių rinkinys „Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse“ apibendrina Vilniaus universiteto A. J. Greimo semiotinių studijų centro ir grupės Prancūzijos semiotikų 2003–2004 m. vykdyto bendro mokslinio tyrimo rezultatus. Knygoje analizuojami kūniškumo įvaizdžiai Lietuvos ir Prancūzijos komercinėje ir politinėje reklamoje. Aptariant šiuolaikinį reklamos diskursą, nagrinėjama, kaip per tam tikras kūno scenografijas kuriamas reklaminio atvaizdo ir jo žiūrovo santykis; kaip konstruoja…
2.00
SKAITYTA KNYGA
  • Leidėjas:
  • Metai: 2007
  • Puslapiai: 239
  • ISBN: 9789955230991
  • Formatas: 14,5 x 21 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse | knygos.lt

Atsiliepimai

(2.75 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

2,00 €
Labai gera

Aprašymas

Straipsnių rinkinys „Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse“ apibendrina Vilniaus universiteto A. J. Greimo semiotinių studijų centro ir grupės Prancūzijos semiotikų 2003–2004 m. vykdyto bendro mokslinio tyrimo rezultatus.

Knygoje analizuojami kūniškumo įvaizdžiai Lietuvos ir Prancūzijos komercinėje ir politinėje reklamoje. Aptariant šiuolaikinį reklamos diskursą, nagrinėjama, kaip per tam tikras kūno scenografijas kuriamas reklaminio atvaizdo ir jo žiūrovo santykis; kaip konstruojami vartojimo euforijos tipai; kokias naujas vizualines strategijas naudoja video žaidimų reklama; lyginamos mobiliųjų telefonų reklamos tendencijos Prancūzijoje ir Lietuvoje.

Politinės reklamos analizėse nagrinėjamos Vakarų politikų fotografijos, kuriose išryškėja politiko kūno vaizdavimo strategijos ir su tuo susijusios asmens tapatybės sampratos. Taip pat aptariamos 2003 m. vykusios prezidentinės R. Pakso kampanijos tendencijos, kai kurias iš jų lyginant su J. Chiraco prezidentine kampanija.

Akademinius straipsnius papildo du interviu kūno tema su senosios ir naujosios kartos prancūzų semiotikais (R. Barthes’u ir E. Landowskiu).

  • Kaina: 2,00 €
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,02 Knygų Eurų! ?

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.

Knygos būklė
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau

Formatai:

Perskaitytos

2,00 €
Labai gera

Straipsnių rinkinys „Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse“ apibendrina Vilniaus universiteto A. J. Greimo semiotinių studijų centro ir grupės Prancūzijos semiotikų 2003–2004 m. vykdyto bendro mokslinio tyrimo rezultatus.

Knygoje analizuojami kūniškumo įvaizdžiai Lietuvos ir Prancūzijos komercinėje ir politinėje reklamoje. Aptariant šiuolaikinį reklamos diskursą, nagrinėjama, kaip per tam tikras kūno scenografijas kuriamas reklaminio atvaizdo ir jo žiūrovo santykis; kaip konstruojami vartojimo euforijos tipai; kokias naujas vizualines strategijas naudoja video žaidimų reklama; lyginamos mobiliųjų telefonų reklamos tendencijos Prancūzijoje ir Lietuvoje.

Politinės reklamos analizėse nagrinėjamos Vakarų politikų fotografijos, kuriose išryškėja politiko kūno vaizdavimo strategijos ir su tuo susijusios asmens tapatybės sampratos. Taip pat aptariamos 2003 m. vykusios prezidentinės R. Pakso kampanijos tendencijos, kai kurias iš jų lyginant su J. Chiraco prezidentine kampanija.

Akademinius straipsnius papildo du interviu kūno tema su senosios ir naujosios kartos prancūzų semiotikais (R. Barthes’u ir E. Landowskiu).

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%