Atsiliepimai
Aprašymas
Žaidimas skirtas kalbos pažinimui ir žodyno plėtimui. Jis padės mokiniams kartu mokytis daiktavardžių ir būdvardžių derinimo, sudaryti žodžių junginius, apibūdinti įvairius daiktus, parinkti jiems būdvardžių, priskirti turimiems būdvardžiams aplinkoje esančius daiktus ir reiškinius.Žaidimą sudaro trys kortelių kaladės: 40 kortelių su paveikslėliais, 40 mėlynų kortelių su būdvardžiais, neturinčiais galūnių, 40 tuščių geltonų kortelių. Ant spalvotų kortelių vaikai galės rašyti, nes naudojamas specialus žymiklis baltai lentai. Galimybė ištaisyti padarytą klaidą suteiks jiems daugiau pasitikėjimo ir motyvacijos, nes ją ištaisius, skirtingai nei sąsiuvinyje, neliks jokių žymių ir braukymų.
Šis ugdomasis žaidimas papildys mokymo procesą įvairiais žaidimais ir lavinamaisiais pratimais, taip pat suteiks galimybę pedagogams improvizuoti ir sukurti savas žaidimo taisykles. Jis skirtas penktokams, tačiau tiks ir pradinukams, besimokantiems aprašyti įvairius daiktus ir reiškinius, ir vyresniems mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Pirmąjį žaidimą žaidžia visa klasė (grupė), tačiau kitais žaidimo variantais sėkmingai gali naudotis logopedai, specialieji pedagogai individualių ir (ar) grupinių užsiėmimų metu.
Žaidimas skirtas kalbos pažinimui ir žodyno plėtimui. Jis padės mokiniams kartu mokytis daiktavardžių ir būdvardžių derinimo, sudaryti žodžių junginius, apibūdinti įvairius daiktus, parinkti jiems būdvardžių, priskirti turimiems būdvardžiams aplinkoje esančius daiktus ir reiškinius.Žaidimą sudaro trys kortelių kaladės: 40 kortelių su paveikslėliais, 40 mėlynų kortelių su būdvardžiais, neturinčiais galūnių, 40 tuščių geltonų kortelių. Ant spalvotų kortelių vaikai galės rašyti, nes naudojamas specialus žymiklis baltai lentai. Galimybė ištaisyti padarytą klaidą suteiks jiems daugiau pasitikėjimo ir motyvacijos, nes ją ištaisius, skirtingai nei sąsiuvinyje, neliks jokių žymių ir braukymų.
Šis ugdomasis žaidimas papildys mokymo procesą įvairiais žaidimais ir lavinamaisiais pratimais, taip pat suteiks galimybę pedagogams improvizuoti ir sukurti savas žaidimo taisykles. Jis skirtas penktokams, tačiau tiks ir pradinukams, besimokantiems aprašyti įvairius daiktus ir reiškinius, ir vyresniems mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Pirmąjį žaidimą žaidžia visa klasė (grupė), tačiau kitais žaidimo variantais sėkmingai gali naudotis logopedai, specialieji pedagogai individualių ir (ar) grupinių užsiėmimų metu.
Atsiliepimai