23,79 €
Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos
Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos
  • Išparduota
Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos
Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos
Perskaityta: 23,79 €
Šiuolaikinė visuomenė save išreiškia, suvokia, kuria ir kontroliuoja įvairiais būdais, tarp jų vieni svarbiausių yra komunikacijos veiksmai. Daugialypė ir daugiakryptė jų visuma formuoja tokį pat įvairų komunikacinį protą, kurį pasitelkusios grupės, klasės, visuomenė, valstybė sprendžia egzistencines savo gyvenimo problemas. Šiuolaikines institucines komunikacines kultūros praktikas veikia kultūros ir švietimo ministerijos, tarybos, Europos Komisijos direktyvos, komunikatai ir kiti dokumentai,…
23.79
SKAITYTAKNYGA

Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

23,79 €
Labai gera Rasuze 100%

Aprašymas

Šiuolaikinė visuomenė save išreiškia, suvokia, kuria ir kontroliuoja įvairiais būdais, tarp jų vieni svarbiausių yra komunikacijos veiksmai. Daugialypė ir daugiakryptė jų visuma formuoja tokį pat įvairų komunikacinį protą, kurį pasitelkusios grupės, klasės, visuomenė, valstybė sprendžia egzistencines savo gyvenimo problemas. Šiuolaikines institucines komunikacines kultūros praktikas veikia kultūros ir švietimo ministerijos, tarybos, Europos Komisijos direktyvos, komunikatai ir kiti dokumentai, bendros meno rinkos formavimas. Todėl galima kalbėti apie Europos komunikacinės viešumos ir jos bendrų sprendimų, samprotavimų („proto“) formavimąsi ir raidą.

  • Kaina: 23,79 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Rasuze.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

23,79 €
Labai gera
Rasuze 100%

Šiuolaikinė visuomenė save išreiškia, suvokia, kuria ir kontroliuoja įvairiais būdais, tarp jų vieni svarbiausių yra komunikacijos veiksmai. Daugialypė ir daugiakryptė jų visuma formuoja tokį pat įvairų komunikacinį protą, kurį pasitelkusios grupės, klasės, visuomenė, valstybė sprendžia egzistencines savo gyvenimo problemas. Šiuolaikines institucines komunikacines kultūros praktikas veikia kultūros ir švietimo ministerijos, tarybos, Europos Komisijos direktyvos, komunikatai ir kiti dokumentai, bendros meno rinkos formavimas. Todėl galima kalbėti apie Europos komunikacinės viešumos ir jos bendrų sprendimų, samprotavimų („proto“) formavimąsi ir raidą.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%