Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos
Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos
  • Išparduota
Šiuolaikinė visuomenė save išreiškia, suvokia, kuria ir kontroliuoja įvairiais būdais, tarp jų vieni svarbiausių yra komunikacijos veiksmai. Daugialypė ir daugiakryptė jų visuma formuoja tokį pat įvairų komunikacinį protą, kurį pasitelkusios grupės, klasės, visuomenė, valstybė sprendžia egzistencines savo gyvenimo problemas. Šiuolaikines institucines komunikacines kultūros praktikas veikia kultūros ir švietimo ministerijos, tarybos, Europos Komisijos direktyvos, komunikatai ir kiti dokumentai,…
0

Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Šiuolaikinė visuomenė save išreiškia, suvokia, kuria ir kontroliuoja įvairiais būdais, tarp jų vieni svarbiausių yra komunikacijos veiksmai. Daugialypė ir daugiakryptė jų visuma formuoja tokį pat įvairų komunikacinį protą, kurį pasitelkusios grupės, klasės, visuomenė, valstybė sprendžia egzistencines savo gyvenimo problemas. Šiuolaikines institucines komunikacines kultūros praktikas veikia kultūros ir švietimo ministerijos, tarybos, Europos Komisijos direktyvos, komunikatai ir kiti dokumentai, bendros meno rinkos formavimas. Todėl galima kalbėti apie Europos komunikacinės viešumos ir jos bendrų sprendimų, samprotavimų („proto“) formavimąsi ir raidą.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Šiuolaikinė visuomenė save išreiškia, suvokia, kuria ir kontroliuoja įvairiais būdais, tarp jų vieni svarbiausių yra komunikacijos veiksmai. Daugialypė ir daugiakryptė jų visuma formuoja tokį pat įvairų komunikacinį protą, kurį pasitelkusios grupės, klasės, visuomenė, valstybė sprendžia egzistencines savo gyvenimo problemas. Šiuolaikines institucines komunikacines kultūros praktikas veikia kultūros ir švietimo ministerijos, tarybos, Europos Komisijos direktyvos, komunikatai ir kiti dokumentai, bendros meno rinkos formavimas. Todėl galima kalbėti apie Europos komunikacinės viešumos ir jos bendrų sprendimų, samprotavimų („proto“) formavimąsi ir raidą.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
× promo banner