Su kodu KNYGOS10 kaina tik 25,91 €
28,79 €
2,19 €
5,40 €
10,59 €
Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams
Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams
25,91 €
28,79 €
  • Turime sandėlyje
Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams
Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams
Perskaityta: 2,19 €
Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams
Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams
Perskaityta: 5,40 €
Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams
Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams
Perskaityta: 10,59 €
Nors tarpasmeninė komunikacija lieka į pacientą orientuotos priežiūros pagrindas, per pastaruosius tris dešimtmečius, po to, kai publikavome pirmą leidimą, atsirado naujų komunikacijos metodų. Socialinė žiniasklaida ir elektroninė komunikacija tapo svarbiomis komunikacijos tarp pacientų ir jų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų priemonėmis. Nors atsirado naujų komunikacijos metodų, bet šiame leidime aprašyti komunikacijos principai liko tokie patys kaip pirmame leidime. Be geros komunikacijo…
25.91 2025-06-23 07:59:00
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Extra -10% nuolaida šiai knygai su kodu KNYGOS105d.06:50:15

Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje. Praktinis vadovas vaistininkams | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

28,79 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Perskaitytos

2,19 €
Labai gera Pajūris 100%
5,40 €
Kaip nauja!
10,59 €
Kaip nauja! Aidule02 97%

Aprašymas

Nors tarpasmeninė komunikacija lieka į pacientą orientuotos priežiūros pagrindas, per pastaruosius tris dešimtmečius, po to, kai publikavome pirmą leidimą, atsirado naujų komunikacijos metodų. Socialinė žiniasklaida ir elektroninė komunikacija tapo svarbiomis komunikacijos tarp pacientų ir jų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų priemonėmis. Nors atsirado naujų komunikacijos metodų, bet šiame leidime aprašyti komunikacijos principai liko tokie patys kaip pirmame leidime.

Be geros komunikacijos neįmanoma pasiekti pageidaujamų pacientų išeičių. Neaiškios žinutės tarp vaistinės personalo ir kitų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų sukelia medikamentinės terapijos kontrolės klaidų. Nesėkminga vaistinės darbuotojų ir pacientų komunikacija skatina nesaugų vaistų vartojimą. Vaistininkų pareiga – užtikrinti, kad pacientas suprastų, kokius vaistus vartoja. Vaistininkai ir jų darbuotojai turi pripažinti tarpasmeninės komunikacijos, kaip esminis elemento kuriant pasitikėjimą tarp pacientų ir farmacininkų bendruomenės, svarbą.

Iš pirmo žvilgsnio tarpasmeninė komunikacija dažnai atrodo paprastas procesas; tačiau, kaip atskleidžiama šiame vadovėlyje „Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje“, tarpasmeninių įgūdžių ugdymas yra sudėtingas procesas, reikalaujantis juos tobulinti ir praktikuoti visą gyvenimą.

EXTRA 10 % nuolaida

25,91 €
28,79 €
Turime sandėlyje

Kupono kodas: KNYGOS10

Akcija baigiasi už 5d.06:50:15

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,29 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 2,19 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Pajūris.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 5,40 €
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,05 Knygų Eurų! ?

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.

Knygos būklė
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 10,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Aidule02.

Pardavėjo reitingas:  97%

Knygos būklė

Formatai:

28,79 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Perskaitytos

2,19 €
Labai gera
Pajūris 100%
5,40 €
Kaip nauja!
10,59 €
Kaip nauja!
Aidule02 97%

Nors tarpasmeninė komunikacija lieka į pacientą orientuotos priežiūros pagrindas, per pastaruosius tris dešimtmečius, po to, kai publikavome pirmą leidimą, atsirado naujų komunikacijos metodų. Socialinė žiniasklaida ir elektroninė komunikacija tapo svarbiomis komunikacijos tarp pacientų ir jų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų priemonėmis. Nors atsirado naujų komunikacijos metodų, bet šiame leidime aprašyti komunikacijos principai liko tokie patys kaip pirmame leidime.

Be geros komunikacijos neįmanoma pasiekti pageidaujamų pacientų išeičių. Neaiškios žinutės tarp vaistinės personalo ir kitų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų sukelia medikamentinės terapijos kontrolės klaidų. Nesėkminga vaistinės darbuotojų ir pacientų komunikacija skatina nesaugų vaistų vartojimą. Vaistininkų pareiga – užtikrinti, kad pacientas suprastų, kokius vaistus vartoja. Vaistininkai ir jų darbuotojai turi pripažinti tarpasmeninės komunikacijos, kaip esminis elemento kuriant pasitikėjimą tarp pacientų ir farmacininkų bendruomenės, svarbą.

Iš pirmo žvilgsnio tarpasmeninė komunikacija dažnai atrodo paprastas procesas; tačiau, kaip atskleidžiama šiame vadovėlyje „Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje“, tarpasmeninių įgūdžių ugdymas yra sudėtingas procesas, reikalaujantis juos tobulinti ir praktikuoti visą gyvenimą.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%