Su kodu NORIU10 kaina tik 3,41 €
3,79 €
Komandinis darbas paslaugų sferoje
Komandinis darbas paslaugų sferoje
3,41 €
3,79 €
  • Turime sandėlyje
Mokomoji knyga. Šios mokomosios knygos paskirtis - supažindinti studentus bei pradedančius verslininkus su paslaugomis, komandiniu darbu bei jo organizavimu paslaugų sferoje. Mokomoji knyga apima tris skyrius. Leidinyje pirmiausia pateikiama žinių apie paslaugas, t.y. jų samprata, savybės, klasifikacija bei plėtros tendencijos užsienyje ir Lietuvoje. Antrajame skyriuje analizuojama komandos samprata, komandų klasifikavimas, aptariami komandų ir grupių požymiai ir skirtumai, komandų tipai, tai…
3.41 2024-04-18 23:59:00
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu NORIU102d.10:23:17

Komandinis darbas paslaugų sferoje | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

3,79 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Aprašymas

Mokomoji knyga.

Šios mokomosios knygos paskirtis - supažindinti studentus bei pradedančius verslininkus su paslaugomis, komandiniu darbu bei jo organizavimu paslaugų sferoje.

Mokomoji knyga apima tris skyrius. Leidinyje pirmiausia pateikiama žinių apie paslaugas, t.y. jų samprata, savybės, klasifikacija bei plėtros tendencijos užsienyje ir Lietuvoje. Antrajame skyriuje analizuojama komandos samprata, komandų klasifikavimas, aptariami komandų ir grupių požymiai ir skirtumai, komandų tipai, taip pat komandos klimatas ir jos narių vaidmenys. Trečiame skyriuje aprašomi komandos formavimo, jos darbo efektyvumo bei klientų aptarnavimo įgūdžių gerinimo formuojant komandas aspektai.

EXTRA 10 %nuolaida

3,41 €
3,79 €
Turime sandėlyje

Kupono kodas: NORIU10

Akcija baigiasi už 2d.10:23:17

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,04 Knygų Eurų!?
Pridėti dovanų dėžutę?
Daugiau

Formatai:

3,79 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Mokomoji knyga.

Šios mokomosios knygos paskirtis - supažindinti studentus bei pradedančius verslininkus su paslaugomis, komandiniu darbu bei jo organizavimu paslaugų sferoje.

Mokomoji knyga apima tris skyrius. Leidinyje pirmiausia pateikiama žinių apie paslaugas, t.y. jų samprata, savybės, klasifikacija bei plėtros tendencijos užsienyje ir Lietuvoje. Antrajame skyriuje analizuojama komandos samprata, komandų klasifikavimas, aptariami komandų ir grupių požymiai ir skirtumai, komandų tipai, taip pat komandos klimatas ir jos narių vaidmenys. Trečiame skyriuje aprašomi komandos formavimo, jos darbo efektyvumo bei klientų aptarnavimo įgūdžių gerinimo formuojant komandas aspektai.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%