Vadovėlis parengtas pagal naują metodiką, kuri sukurta atsižvelgiant į tarptautinių (PIRLS) ir nacionalinių (2003, 2005, 2007 metų) mokinių pasiekimų tyrimų duomenis bei kitas šiandienines pradinio ugdymo aktualijas.
Vadovėlio komplektą sudaro:
vadovėlis (1–2 kn.),
du pratybų sąsiuviniai,
dvi mokytojo knygos (planuojama išleisti 2012 m. pradžioje).
Vadovėlio medžiaga orientuota į mokinių dalykinių ir bendrųjų (komunikavimo, socialumo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo, mokėjimo mok…
Vadovėlis parengtas pagal naują metodiką, kuri sukurta atsižvelgiant į tarptautinių (PIRLS) ir nacionalinių (2003, 2005, 2007 metų) mokinių pasiekimų tyrimų duomenis bei kitas šiandienines pradinio ugdymo aktualijas.
Vadovėlio komplektą sudaro:
vadovėlis (1–2 kn.),
du pratybų sąsiuviniai,
dvi mokytojo knygos (planuojama išleisti 2012 m. pradžioje).
Vadovėlio medžiaga orientuota į mokinių dalykinių ir bendrųjų (komunikavimo, socialumo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo, mokėjimo mokytis, asmeninės) kompetencijų ugdymą. Siekiama mokiniui suteikti kuo daugiau galimybių mokytis pačiam, bet kartu ir ugdytis gebėjimą nuo pat pirmųjų dienų mokykloje dirbti kartu su kitais, prisiimti atsakomybę už save ir kitus.
Siekta žengti naują žingsnį ugdant vaikų gebėjimą mąstyti (analizuoti, daryti išvadas, vertinti, pagrįsti savo nuomonę). Atsižvelgta ir į tai, kad į mokyklą atėjęs pirmokas jau nuo mažų dienų yra įpratęs naudotis įvairiomis IKT priemonėmis. Todėl vadovėlyje siekiama ugdyti gebėjimus saugiai bendrauti IKT priemonėmis, tikslingai jas naudoti mokantis.
Vadovėlis parengtas pagal naują metodiką, kuri sukurta atsižvelgiant į tarptautinių (PIRLS) ir nacionalinių (2003, 2005, 2007 metų) mokinių pasiekimų tyrimų duomenis bei kitas šiandienines pradinio ugdymo aktualijas.
Vadovėlio komplektą sudaro:
vadovėlis (1–2 kn.),
du pratybų sąsiuviniai,
dvi mokytojo knygos (planuojama išleisti 2012 m. pradžioje).
Vadovėlio medžiaga orientuota į mokinių dalykinių ir bendrųjų (komunikavimo, socialumo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo, mokėjimo mokytis, asmeninės) kompetencijų ugdymą. Siekiama mokiniui suteikti kuo daugiau galimybių mokytis pačiam, bet kartu ir ugdytis gebėjimą nuo pat pirmųjų dienų mokykloje dirbti kartu su kitais, prisiimti atsakomybę už save ir kitus.
Siekta žengti naują žingsnį ugdant vaikų gebėjimą mąstyti (analizuoti, daryti išvadas, vertinti, pagrįsti savo nuomonę). Atsižvelgta ir į tai, kad į mokyklą atėjęs pirmokas jau nuo mažų dienų yra įpratęs naudotis įvairiomis IKT priemonėmis. Todėl vadovėlyje siekiama ugdyti gebėjimus saugiai bendrauti IKT priemonėmis, tikslingai jas naudoti mokantis.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai