6,99 €
8,19 €
Kaita ir mokyklos tobulinimas
Kaita ir mokyklos tobulinimas
  • Išparduota
Kaita ir mokyklos tobulinimas
Kaita ir mokyklos tobulinimas
Perskaityta: 6,99 €
Kaita ir mokyklos tobulinimas
Kaita ir mokyklos tobulinimas
Perskaityta: 8,19 €
Knygoje, remiantis trisdešimties mokyklų, dalyvavusių projekte „Visų mokymo gerinimas“, patirtimi, dėstomas naujas požiūris į mokyklos tobulinimą. Autoriai, dirbantys Kembridžo švietimo institute, nagrinėja ir kritiškai vertina mokyklos veiklos modelius, svarbiausius kaitos proceso dėmenis. Smulkiai aptariamos sąlygos, palankios mokyklai tobulinti, iliustruojant jas pavyzdžiais ir pasakojimais, iš kurių sužinome apie realiai mokyklose vykstančius procesus.
6.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: David Hopkins, Mel Ainscow, Mel West
  • Metai: 1998
  • Puslapiai: 320
  • ISBN: 998616107X
  • Formatas: 16 x 24 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Vilija Poviliūnienė

Kaita ir mokyklos tobulinimas | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

6,99 €
Labai gera Pušaitė 100%
8,19 €
Labai gera Vil 86%

Aprašymas

Knygoje, remiantis trisdešimties mokyklų, dalyvavusių projekte „Visų mokymo gerinimas“, patirtimi, dėstomas naujas požiūris į mokyklos tobulinimą. Autoriai, dirbantys Kembridžo švietimo institute, nagrinėja ir kritiškai vertina mokyklos veiklos modelius, svarbiausius kaitos proceso dėmenis. Smulkiai aptariamos sąlygos, palankios mokyklai tobulinti, iliustruojant jas pavyzdžiais ir pasakojimais, iš kurių sužinome apie realiai mokyklose vykstančius procesus.

  • Kaina: 6,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Pušaitė.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 8,19 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vil.

Pardavėjo reitingas:  86%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

6,99 €
Labai gera
Pušaitė 100%
8,19 €
Labai gera
Vil 86%

Knygoje, remiantis trisdešimties mokyklų, dalyvavusių projekte „Visų mokymo gerinimas“, patirtimi, dėstomas naujas požiūris į mokyklos tobulinimą. Autoriai, dirbantys Kembridžo švietimo institute, nagrinėja ir kritiškai vertina mokyklos veiklos modelius, svarbiausius kaitos proceso dėmenis. Smulkiai aptariamos sąlygos, palankios mokyklai tobulinti, iliustruojant jas pavyzdžiais ir pasakojimais, iš kurių sužinome apie realiai mokyklose vykstančius procesus.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%