15,39 €
Kaip valdyti medijas. Prodiuserinės veiklos pagrindai
Kaip valdyti medijas. Prodiuserinės veiklos pagrindai
  • Išparduota
Kaip valdyti medijas. Prodiuserinės veiklos pagrindai
Kaip valdyti medijas. Prodiuserinės veiklos pagrindai
Perskaityta: 15,39 €
Knyga apima visas pagrindines elektroninių medijų vadybos dalyko sisteminio dėstymo dalis – komunikacinės teorijos pagrindus ir komunikacijos priemones, jų panaudojimo būdus. Pateikiamos pagrindinės komunikacijos teorijos sampratos ir nuostatos, kurias būtina žinoti prodiuseriui, dirbančiam elektroninėje žiniasklaidoje, taip pat aprašomos elektroninių medijų raida, jų klasifikacija ir ypatybės, funkcionavimo teisiniai aspektai. Analizuojami praktiniai prodiuserio uždaviniai visais audiovizualin…
SKAITYTA KNYGA
  • Metai: 2010
  • Puslapiai: 275
  • ISBN: 9786098042030
  • Formatas: 18 x 25 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Kaip valdyti medijas. Prodiuserinės veiklos pagrindai (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

15,39 €
Labai gera Karolis1 79%

Aprašymas

Knyga apima visas pagrindines elektroninių medijų vadybos dalyko sisteminio dėstymo dalis – komunikacinės teorijos pagrindus ir komunikacijos priemones, jų panaudojimo būdus. Pateikiamos pagrindinės komunikacijos teorijos sampratos ir nuostatos, kurias būtina žinoti prodiuseriui, dirbančiam elektroninėje žiniasklaidoje, taip pat aprašomos elektroninių medijų raida, jų klasifikacija ir ypatybės, funkcionavimo teisiniai aspektai. Analizuojami praktiniai prodiuserio uždaviniai visais audiovizualinio projekto realizavimo etapais – nuo idėjos gimimo iki pagaminto produkto ir pateikimo media rinkai.

  • Kaina: 15,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  79%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

15,39 €
Labai gera
Karolis1 79%
  • Autorius: Kęstutis Meškys
  • Metai: 2010
  • Puslapiai: 275
  • ISBN: 9786098042030
  • Formatas: 18 x 25 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių Lietuvių

Knyga apima visas pagrindines elektroninių medijų vadybos dalyko sisteminio dėstymo dalis – komunikacinės teorijos pagrindus ir komunikacijos priemones, jų panaudojimo būdus. Pateikiamos pagrindinės komunikacijos teorijos sampratos ir nuostatos, kurias būtina žinoti prodiuseriui, dirbančiam elektroninėje žiniasklaidoje, taip pat aprašomos elektroninių medijų raida, jų klasifikacija ir ypatybės, funkcionavimo teisiniai aspektai. Analizuojami praktiniai prodiuserio uždaviniai visais audiovizualinio projekto realizavimo etapais – nuo idėjos gimimo iki pagaminto produkto ir pateikimo media rinkai.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)