Kaip parduoti ratą
Kaip parduoti ratą
  • Išparduota
Knyga „Kaip parduoti ratą“ parašyta patraukliu stiliumi, persmelkta humoru ir alegorinėmis istorijomis, kurios žaismingai perteikia pardavimo teoriją ir praktiką. Joje kalbama apie praktinius verslo organizavimo dalykus, kuriais įgyvendinama gera strategija ir ambicingi tikslai. Kaip tikriausiai patyrė ne vienas vadovas, siekiant gerų rezultatų, svarbu ne tik turėti sėkmę nešančią strategiją, uždegančius tikslus ir konkurencingus produktus, bet ir puikią komandą, kuri sugebėtų tuos produktus ir…
0
  • Autorius: Jeff Cox, Howard Stevens
  • Leidėjas:
  • Metai: 2005
  • Puslapiai: 286
  • ISBN: 9789955968283
  • Formatas: 14,5 x 21 x 2 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Kaip parduoti ratą | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Knyga „Kaip parduoti ratą“ parašyta patraukliu stiliumi, persmelkta humoru ir alegorinėmis istorijomis, kurios žaismingai perteikia pardavimo teoriją ir praktiką. Joje kalbama apie praktinius verslo organizavimo dalykus, kuriais įgyvendinama gera strategija ir ambicingi tikslai. Kaip tikriausiai patyrė ne vienas vadovas, siekiant gerų rezultatų, svarbu ne tik turėti sėkmę nešančią strategiją, uždegančius tikslus ir konkurencingus produktus, bet ir puikią komandą, kuri sugebėtų tuos produktus ir paslaugas parduoti klientams. Ir čia svarbu tiek tikėjimas įmonės sėkme bei jos produktų ar paslaugų gerumu, tiek ir kitos vidinės nuostatos, padedančios darbuotojams įvaldyti sudėtingas pardavimo technikas. Taip pat labai svarbus ir suvokimas, kokioje evoliucijos stadijoje yra rinka ir kokios pardavimo priemonės tinkamiausios esamoje situacijoje.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Knyga „Kaip parduoti ratą“ parašyta patraukliu stiliumi, persmelkta humoru ir alegorinėmis istorijomis, kurios žaismingai perteikia pardavimo teoriją ir praktiką. Joje kalbama apie praktinius verslo organizavimo dalykus, kuriais įgyvendinama gera strategija ir ambicingi tikslai. Kaip tikriausiai patyrė ne vienas vadovas, siekiant gerų rezultatų, svarbu ne tik turėti sėkmę nešančią strategiją, uždegančius tikslus ir konkurencingus produktus, bet ir puikią komandą, kuri sugebėtų tuos produktus ir paslaugas parduoti klientams. Ir čia svarbu tiek tikėjimas įmonės sėkme bei jos produktų ar paslaugų gerumu, tiek ir kitos vidinės nuostatos, padedančios darbuotojams įvaldyti sudėtingas pardavimo technikas. Taip pat labai svarbus ir suvokimas, kokioje evoliucijos stadijoje yra rinka ir kokios pardavimo priemonės tinkamiausios esamoje situacijoje.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%