Atsiliepimai
Aprašymas
Šioje knygoje naudojama labai efektyvi „dialogų“ technika (ką, kaip ir kada sakyti), kuri išgarsino Faber ir Mazlish darbą visame pasaulyje. Čia yra ir patrauklūs „gerų ir blogų“ sprendimų paveikslėliai, kurie parodo, kaip elgtis tipiškose mokymo proceso situacijose, norint padrąsinti vaikus siekti geriausių rezultatų.
Kiekviename skyriuje yra tėvų ir mokytojų klausimai, atsakymai ir pasakojimai. Jie iliustruoja, kaip ir vieni, ir kiti, naudodami šį metodą, padėjo vaikams susidoroti su mokslo, elgesio ir santykių tarp draugų problemomis, trukdančiomis mokytis. Kiekviename skyriuje vienas puslapis skirtas „trumpai atmintinei“, kuri susumuoja svarbiausias skyriaus mintis.
Šioje knygoje naudojama labai efektyvi „dialogų“ technika (ką, kaip ir kada sakyti), kuri išgarsino Faber ir Mazlish darbą visame pasaulyje. Čia yra ir patrauklūs „gerų ir blogų“ sprendimų paveikslėliai, kurie parodo, kaip elgtis tipiškose mokymo proceso situacijose, norint padrąsinti vaikus siekti geriausių rezultatų.
Kiekviename skyriuje yra tėvų ir mokytojų klausimai, atsakymai ir pasakojimai. Jie iliustruoja, kaip ir vieni, ir kiti, naudodami šį metodą, padėjo vaikams susidoroti su mokslo, elgesio ir santykių tarp draugų problemomis, trukdančiomis mokytis. Kiekviename skyriuje vienas puslapis skirtas „trumpai atmintinei“, kuri susumuoja svarbiausias skyriaus mintis.
Atsiliepimai