12,99 €
6,99 €
12,99 €
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
3
  • Išparduota
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
Perskaityta: 12,99 €
3
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
Perskaityta: 6,99 €
3
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
Perskaityta: 12,99 €
3
Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pasirodymo 75 - ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Deilo Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien. 1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams pranešė: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate”. Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms” pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti strategijas,…
12.99
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
  • Originalus pavadinimas: Win Friends and Influence People in the Digital Age
  • Autorius: Dale Carnegie
  • Leidėjas:
  • Metai: 2014
  • Puslapiai: 368
  • ISBN: 9786094372681
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 11 x 17 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Leonas Ramutis

Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas) | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

12,99 €
Labai gera Raštininkas 100%
6,99 €
Gera Atigis 100%
12,99 €
Labai gera Sita 100%

Aprašymas

Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pasirodymo 75 - ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Deilo Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien.

1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams pranešė: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate”. Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms” pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti strategijas, kaip bendrauti su žmonėmis, yra sudėtingiau.

Nors gyvename amžiuje, kai norint išgarsėti pakanka triukšmingai prisistatyti ir apsinuoginti, ši knyga ne apie tai, kaip užmegzti draugystes ir naudotis įgyta įtaka „einančiu iš burnos” būdu, Karnegio žodžiais tariant.

Tai knyga apie tokius žmonių tarpusavio santykius, kurie „eina iš širdies”. Ji apie tai, kaip įsigyti draugų tokiu būdu, kokiu jūsų gerasis senelis užkariavo jūsų išmintingosios senelės širdį – nuoširdžiu domėjimusi, širdinga empatija, sąžiningu įvertinimu. Ji ir apie tai, kaip įgytą ilgalaikę įtaką nukreipti abipusės naudos ir bendros pažangos link.

Šioje knygoje stengiasi pateikti naujus paaiškinimus ir aprašyti taikymo būdus kaip suprasti ir panaudoti Karnegio principus skaitmenizuotame pasaulyje. Kai kuriuos iš galimų atsakymų elementų galima aptikti sąrašuose, kurių Karnegio laikais dar nebuvo, pavyzdžiui, žurnalo Forbes leidinio „World’s Most Admired Companies” (Geriausios pasaulio kompanijos) sąraše, žurnalo Harvard Business Review leidinio „Best Performing CEOs in the World” (Geriausi pasaulyje kompanijų vadovai) sąraše, na, ir jau minėtame žurnalo Time leidinio „100 Most Influential People in the World” (100 įtakingiausių pasaulio žmonių) sąraše.

Kai kurie iš tų elementų (kartais juos galima laikyti ir perspėjimais) pravertė kaip vadovai, padedantys orientuotis tame kontekste, kuriame šiandien pasiekiama tarpusavio santykių sėkmė. Laikantis Karnegio pirmosios knygos dvasios, tolesni knygos puslapiai nuolat primins, kad priežastys, dėl kurių ką nors darome, yra svarbesnės už tai, ką darome.

Nors pereiti prie Karnegio principų taikymo šiandien nėra sudėtingiau nei atsisakyti visų tų moderniausių bendravimo priemonių ir vėl pasikliauti telegramomis, telefono pokalbiais ir gyvu bendravimu, tačiau ir ne taip paprasta, kaip kiekvieną savo skaitmeninės erdvės aspektą papildyti trupučiu žmogiškumo. Geriausias variantas būtų protingas asmeninių bruožų ir skaitmeninės dabarties derinys. To derinio naudojimas prasideda nuo sąžiningo savo dabartinės padėties įvertinimo. Nuo čia aiškiai matyti kelias, vedantis į jūsų santykių su kitais pažangą.

  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Raštininkas.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 6,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Atigis.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Sita.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė

Kiti šios knygos leidimai:

Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Išleidimo metai 2011

Kiti leidimai:

Išparduota
Išleidimo metai 2011

Perskaitytos

12,99 €
Labai gera
Raštininkas 100%
6,99 €
Gera
Atigis 100%
12,99 €
Labai gera
Sita 100%

Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pasirodymo 75 - ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Deilo Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien.

1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams pranešė: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate”. Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms” pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti strategijas, kaip bendrauti su žmonėmis, yra sudėtingiau.

Nors gyvename amžiuje, kai norint išgarsėti pakanka triukšmingai prisistatyti ir apsinuoginti, ši knyga ne apie tai, kaip užmegzti draugystes ir naudotis įgyta įtaka „einančiu iš burnos” būdu, Karnegio žodžiais tariant.

Tai knyga apie tokius žmonių tarpusavio santykius, kurie „eina iš širdies”. Ji apie tai, kaip įsigyti draugų tokiu būdu, kokiu jūsų gerasis senelis užkariavo jūsų išmintingosios senelės širdį – nuoširdžiu domėjimusi, širdinga empatija, sąžiningu įvertinimu. Ji ir apie tai, kaip įgytą ilgalaikę įtaką nukreipti abipusės naudos ir bendros pažangos link.

Šioje knygoje stengiasi pateikti naujus paaiškinimus ir aprašyti taikymo būdus kaip suprasti ir panaudoti Karnegio principus skaitmenizuotame pasaulyje. Kai kuriuos iš galimų atsakymų elementų galima aptikti sąrašuose, kurių Karnegio laikais dar nebuvo, pavyzdžiui, žurnalo Forbes leidinio „World’s Most Admired Companies” (Geriausios pasaulio kompanijos) sąraše, žurnalo Harvard Business Review leidinio „Best Performing CEOs in the World” (Geriausi pasaulyje kompanijų vadovai) sąraše, na, ir jau minėtame žurnalo Time leidinio „100 Most Influential People in the World” (100 įtakingiausių pasaulio žmonių) sąraše.

Kai kurie iš tų elementų (kartais juos galima laikyti ir perspėjimais) pravertė kaip vadovai, padedantys orientuotis tame kontekste, kuriame šiandien pasiekiama tarpusavio santykių sėkmė. Laikantis Karnegio pirmosios knygos dvasios, tolesni knygos puslapiai nuolat primins, kad priežastys, dėl kurių ką nors darome, yra svarbesnės už tai, ką darome.

Nors pereiti prie Karnegio principų taikymo šiandien nėra sudėtingiau nei atsisakyti visų tų moderniausių bendravimo priemonių ir vėl pasikliauti telegramomis, telefono pokalbiais ir gyvu bendravimu, tačiau ir ne taip paprasta, kaip kiekvieną savo skaitmeninės erdvės aspektą papildyti trupučiu žmogiškumo. Geriausias variantas būtų protingas asmeninių bruožų ir skaitmeninės dabarties derinys. To derinio naudojimas prasideda nuo sąžiningo savo dabartinės padėties įvertinimo. Nuo čia aiškiai matyti kelias, vedantis į jūsų santykių su kitais pažangą.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
3 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%