18,99 €
18,99 €
36,99 €
Įtikinimo menas
Įtikinimo menas
2
  • Išparduota
Įtikinimo menas
Įtikinimo menas
Perskaityta: 18,99 €
2
Įtikinimo menas
Įtikinimo menas
Perskaityta: 18,99 €
2
Įtikinimo menas
Įtikinimo menas
Perskaityta: 36,99 €
2
James Borg (Džeimsas Borgas) – rašytojas, verslo konsultantas, psichologas, tarpusavio santykių, vadybos ir verslo vystymo specialistas. Jis dirba reklamos, vadybos bei žurnalistikos srityse, rengia pozityviosios psichologijos seminarus. Lietuviškai jau išleista šio autoriaus knyga „Minties galia“ (Tyto alba, 2012). Nauja Jameso Borgo knyga „Įtikinimo menas“ skirta visiems, siekiantiems pagerinti savo gyvenimo kokybę. Nes žmonėms, sugebantiems įtikinti, asmeniniame ir profesiniame gyvenime sek…
18.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Originalus pavadinimas: Persuasion: the art of influencing people
  • Autorius: James Borg
  • Leidėjas
  • Metai: 2013
  • Puslapiai: 320
  • ISBN : 9789986169505
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,5 x 22 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Aušra Karsokienė

Įtikinimo menas | James Borg | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

18,99 €
Gera Linar 100%
18,99 €
Kaip nauja! Vil 85%
36,99 €
Gera Karolis1 81%

Aprašymas

James Borg (Džeimsas Borgas) – rašytojas, verslo konsultantas, psichologas, tarpusavio santykių, vadybos ir verslo vystymo specialistas. Jis dirba reklamos, vadybos bei žurnalistikos srityse, rengia pozityviosios psichologijos seminarus. Lietuviškai jau išleista šio autoriaus knyga „Minties galia“ (Tyto alba, 2012).

Nauja Jameso Borgo knyga „Įtikinimo menas“ skirta visiems, siekiantiems pagerinti savo gyvenimo kokybę. Nes žmonėms, sugebantiems įtikinti, asmeniniame ir profesiniame gyvenime sekasi geriau. Tai bene esminis skiriamasis požymis tarp tų, kuriems sekasi, ir visų likusiųjų. Visi pažįstame žmonių, turinčių išskirtinę įtikinėtojo dovaną: kad ir kaip susiklostytų situacija, jie, visada sugeba priversti kitus jiems pritarti, sekti jų idėjomis arba daryti tai, ko jie nori. Šie žmonės sugeba įtikinti kitus be jokių pastangų – bent jau taip atrodo. Visa laimė, kad įtikinimo meno galima išmokti. To išmokyti jus ir yra šios knygos tikslas.

Šios knygos pagrindas – J. Borgo patirtis, įgyta reklamos, rinkodaros, žurnalistikos, darbo psichologijos ir profesinio mokymo srityse ir paremta biheiviorizmo ir socialinės psichologijos tyrimų praktiniu taikymu. Autorius supaprastintai analizuoja įtikinimo procesą ir parodo, kaip jo metodai taikomi realiame gyvenime. Skaitant šią knygą galima išmokti kuo įtaigiau pateikti save ir savo mintis bei kuo efektyviau perskaityti kitų žmonių mintis, o šito pasiekus įgyti daugiau įtikinėtojo gebėjimų, kad žmonės jumis pasitikėtų ir būtų jums palankūs.

Kaskart pasiekti pergalės neįmanoma, bet įvaldę knygoje aprašytus metodus ir ugdydami savivoką pamatysite, kad savo tikslų siekiate vis sėkmingiau. Taigi, tam tikra prasme tapsite burtininku, kurio geriems norams paklūsta visi.

  • Kaina: 18,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Linar.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Padilę kampai
  • Kaina: 18,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vil.

Pardavėjo reitingas:  85%

Knygos būklė
Puiki būklė.
  • Kaina: 36,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  81%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

18,99 €
Gera
Linar 100%
18,99 €
Kaip nauja!
Vil 85%
36,99 €
Gera
Karolis1 81%

James Borg (Džeimsas Borgas) – rašytojas, verslo konsultantas, psichologas, tarpusavio santykių, vadybos ir verslo vystymo specialistas. Jis dirba reklamos, vadybos bei žurnalistikos srityse, rengia pozityviosios psichologijos seminarus. Lietuviškai jau išleista šio autoriaus knyga „Minties galia“ (Tyto alba, 2012).

Nauja Jameso Borgo knyga „Įtikinimo menas“ skirta visiems, siekiantiems pagerinti savo gyvenimo kokybę. Nes žmonėms, sugebantiems įtikinti, asmeniniame ir profesiniame gyvenime sekasi geriau. Tai bene esminis skiriamasis požymis tarp tų, kuriems sekasi, ir visų likusiųjų. Visi pažįstame žmonių, turinčių išskirtinę įtikinėtojo dovaną: kad ir kaip susiklostytų situacija, jie, visada sugeba priversti kitus jiems pritarti, sekti jų idėjomis arba daryti tai, ko jie nori. Šie žmonės sugeba įtikinti kitus be jokių pastangų – bent jau taip atrodo. Visa laimė, kad įtikinimo meno galima išmokti. To išmokyti jus ir yra šios knygos tikslas.

Šios knygos pagrindas – J. Borgo patirtis, įgyta reklamos, rinkodaros, žurnalistikos, darbo psichologijos ir profesinio mokymo srityse ir paremta biheiviorizmo ir socialinės psichologijos tyrimų praktiniu taikymu. Autorius supaprastintai analizuoja įtikinimo procesą ir parodo, kaip jo metodai taikomi realiame gyvenime. Skaitant šią knygą galima išmokti kuo įtaigiau pateikti save ir savo mintis bei kuo efektyviau perskaityti kitų žmonių mintis, o šito pasiekus įgyti daugiau įtikinėtojo gebėjimų, kad žmonės jumis pasitikėtų ir būtų jums palankūs.

Kaskart pasiekti pergalės neįmanoma, bet įvaldę knygoje aprašytus metodus ir ugdydami savivoką pamatysite, kad savo tikslų siekiate vis sėkmingiau. Taigi, tam tikra prasme tapsite burtininku, kurio geriems norams paklūsta visi.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
2 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%