Atsiliepimai
Aprašymas
Tai akademinis leidinys, skirtas pedagogams, studentams ir visiems, besidomintiems švietimo teorija, ypač didaktikos istorija ir lyginamaisiais metodais.
Ši knyga nagrinėja didaktikos kaip mokslo raidos etapus ir teorijas, įvertindama, kaip įvairiose šalyse vystėsi švietimo sistemų valdymas ir mokymo metodai. Knygoje aptariami pagrindiniai didaktikos principai ir metodai, analizuojama, kaip šie principai buvo pritaikyti skirtingose švietimo sistemose ir kaip jie keitėsi per laiką. Lyginamosios didaktikos metodai, aprašyti šiame leidinyje, padeda analizuoti ir palyginti įvairių šalių švietimo sistemas, atskleidžiant svarbiausius skirtumus ir panašumus tarp jų. Autorius siekia ne tik apžvelgti istorinį didaktikos vystymąsi, bet ir pateikti metodines priemones, leidžiančias švietimo specialistams geriau suprasti pedagogikos teoriją ir jos taikymą praktikoje.
Knyga taip pat nagrinėja, kaip šiuolaikiniai pedagogai gali pritaikyti šias istorines žinias savo darbe, siekdami gerinti mokymo kokybę.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Raštininkas.
Pardavėjo reitingas: 100%
Tai akademinis leidinys, skirtas pedagogams, studentams ir visiems, besidomintiems švietimo teorija, ypač didaktikos istorija ir lyginamaisiais metodais.
Ši knyga nagrinėja didaktikos kaip mokslo raidos etapus ir teorijas, įvertindama, kaip įvairiose šalyse vystėsi švietimo sistemų valdymas ir mokymo metodai. Knygoje aptariami pagrindiniai didaktikos principai ir metodai, analizuojama, kaip šie principai buvo pritaikyti skirtingose švietimo sistemose ir kaip jie keitėsi per laiką. Lyginamosios didaktikos metodai, aprašyti šiame leidinyje, padeda analizuoti ir palyginti įvairių šalių švietimo sistemas, atskleidžiant svarbiausius skirtumus ir panašumus tarp jų. Autorius siekia ne tik apžvelgti istorinį didaktikos vystymąsi, bet ir pateikti metodines priemones, leidžiančias švietimo specialistams geriau suprasti pedagogikos teoriją ir jos taikymą praktikoje.
Knyga taip pat nagrinėja, kaip šiuolaikiniai pedagogai gali pritaikyti šias istorines žinias savo darbe, siekdami gerinti mokymo kokybę.
Atsiliepimai