 
                        Atsiliepimai
Aprašymas
Knyga „Istorijų pardavėjas žaliu kostiumu“ – tai įkvepiantis, patikimas ir patikrintas pačios veiksmingiausios pardavimo per istorijas meistrystės vadovėlis kiekvienam XXI a. pardavimo profesionalui.
Tai pirmasis istorijų rinkodaros pavyzdys Lietuvoje.
Gintaras Ignatavičius (g. 1978) – storysellingo pradininkas Lietuvoje, istorijų rinkodaros strategas, parduodančių istorijų pasakojimo dienos „Storyselling Day“ iniciatorius, parduodančių istorijų klubo „StorysellingLAB“ įkūrėjas, storysellingo forumo „Return on Stories“ bei pardavimų forumo „Value Up“ sumanytojas ir organizatorius, mokymo paslaugų įmonės „Mokymų akademija“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris.
***
Ne kiekvienas pardavėjas sugeba ateiti ir papasakoti taip, kad klientui neliktų nieko kito, tik pirkti. „Istorijų pardavėjas žaliu kostiumu“ – tai ne eilinė knyga apie pardavimą, tai – gyvais pasakojimais pulsuojantis parduodančių istorijų gidas su praktiniais patarimais, modeliais, pasiruošimo klausimais ir smagia dinamika. Gintaras dalinasi patirtimi ir įtraukia į savo pardavimo pasaulį.
Šioje knygoje teorija ir praktika susijungia gyvose iliustracijose. Nuo šalto skambučio iki elektroninio laiško rašymo Gintaras dekonstruoja pardavimo procesą naudodamas gyvenimiškus pavyzdžius, pergalių ir nusivylimų istorijas bei asmenines pamokas. Tai atgaiva bet kuriam pardavėjui. Bus naudinga tiek naujokams, tiek patyrusiems pardavimų vilkams.
Darius Pietaris, derybų ir pardavimo mokymų pradininkas
***
Parduodančių istorijų (angl. storyselling) biblija lietuvių kalba. Pirmiausiai – labai jautru. Išjausta iki širdies gelmių. Asmeniška. Galinga. Skaitydama nuolat mąsčiau, kaip gražiai Gintaro pasakojamos istorijos atliepia ir manąsias, tik kartais darbinėje rutinoje užsisukę nesusimąstome, o kodėl, išties, klientas pas mus atėjo ar neišėjo? Linkiu visiems pardavimų žmonėms perskaityti šią knygą ir atsirinkti, kurias savo istorijas pasakosite Jūs.
Lina Gelažnikienė, pardavimų, marketingo ir komunikacijos ekspertė
***
Pirmiausia mes renkam patirtį, o tada – dalijamės ja. Gintaro knyga yra būtent tai: kelionė, istorijos, pamokos ir atviri pasidalinimai. Tai dovana, kurią kiekvienam pardavėjui tiesiog būtina išpakuoti.
Žmonės perka iš žmonių. O istorijos – jos padeda pardavimus nuspalvinti tikrumu, emocija, ryšiu ir pasitikėjimu. Skaitydamas Gintaro istorijas, jaučiausi lyg būčiau šalia: patiriu tuos pačius išgyvenimus, girdžiu balsus, matau veidus, gyvenu kartu su juo. Kviečiu ir Tave patirti šios knygos vertę – čia ne tik apie pardavimus, bet ir apie žmones. Apie mus.
Mindaugas Jasiūnas, pardavimų, derybų, DISC mokymų lektorius ir konsultantas
EXTRA 22 % nuolaida su kodu: EXTRA
Akcija baigiasi už 2d.11:56:22
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Knyga „Istorijų pardavėjas žaliu kostiumu“ – tai įkvepiantis, patikimas ir patikrintas pačios veiksmingiausios pardavimo per istorijas meistrystės vadovėlis kiekvienam XXI a. pardavimo profesionalui.
Tai pirmasis istorijų rinkodaros pavyzdys Lietuvoje.
Gintaras Ignatavičius (g. 1978) – storysellingo pradininkas Lietuvoje, istorijų rinkodaros strategas, parduodančių istorijų pasakojimo dienos „Storyselling Day“ iniciatorius, parduodančių istorijų klubo „StorysellingLAB“ įkūrėjas, storysellingo forumo „Return on Stories“ bei pardavimų forumo „Value Up“ sumanytojas ir organizatorius, mokymo paslaugų įmonės „Mokymų akademija“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris.
***
Ne kiekvienas pardavėjas sugeba ateiti ir papasakoti taip, kad klientui neliktų nieko kito, tik pirkti. „Istorijų pardavėjas žaliu kostiumu“ – tai ne eilinė knyga apie pardavimą, tai – gyvais pasakojimais pulsuojantis parduodančių istorijų gidas su praktiniais patarimais, modeliais, pasiruošimo klausimais ir smagia dinamika. Gintaras dalinasi patirtimi ir įtraukia į savo pardavimo pasaulį.
Šioje knygoje teorija ir praktika susijungia gyvose iliustracijose. Nuo šalto skambučio iki elektroninio laiško rašymo Gintaras dekonstruoja pardavimo procesą naudodamas gyvenimiškus pavyzdžius, pergalių ir nusivylimų istorijas bei asmenines pamokas. Tai atgaiva bet kuriam pardavėjui. Bus naudinga tiek naujokams, tiek patyrusiems pardavimų vilkams.
Darius Pietaris, derybų ir pardavimo mokymų pradininkas
***
Parduodančių istorijų (angl. storyselling) biblija lietuvių kalba. Pirmiausiai – labai jautru. Išjausta iki širdies gelmių. Asmeniška. Galinga. Skaitydama nuolat mąsčiau, kaip gražiai Gintaro pasakojamos istorijos atliepia ir manąsias, tik kartais darbinėje rutinoje užsisukę nesusimąstome, o kodėl, išties, klientas pas mus atėjo ar neišėjo? Linkiu visiems pardavimų žmonėms perskaityti šią knygą ir atsirinkti, kurias savo istorijas pasakosite Jūs.
Lina Gelažnikienė, pardavimų, marketingo ir komunikacijos ekspertė
***
Pirmiausia mes renkam patirtį, o tada – dalijamės ja. Gintaro knyga yra būtent tai: kelionė, istorijos, pamokos ir atviri pasidalinimai. Tai dovana, kurią kiekvienam pardavėjui tiesiog būtina išpakuoti.
Žmonės perka iš žmonių. O istorijos – jos padeda pardavimus nuspalvinti tikrumu, emocija, ryšiu ir pasitikėjimu. Skaitydamas Gintaro istorijas, jaučiausi lyg būčiau šalia: patiriu tuos pačius išgyvenimus, girdžiu balsus, matau veidus, gyvenu kartu su juo. Kviečiu ir Tave patirti šios knygos vertę – čia ne tik apie pardavimus, bet ir apie žmones. Apie mus.
Mindaugas Jasiūnas, pardavimų, derybų, DISC mokymų lektorius ir konsultantas
Atsiliepimai