Atsiliepimai
Aprašymas
„Vadovėlio autoriai siekė mokymąsi iš pasyvaus paversti aktyviu sistemingu procesu. Tai daroma ugdant mokinių informacinius įgūdžius: užduoties iškėlimą, informacijos kritinį skaitymą ir analizę, kelių šaltinių lyginimą, informacijos, reikalingos užduočiai atlikti, atranką, išvadų darymą.“ Jurgita Jankūnienė, istorijos mokytoja metodininkė, nepriklausoma ekspertė
„Šis vadovėlis moko apmąstant praeitį gyventi dabar.“ Aušra Skardžiukienė, istorijos mokytoja metodininkė
„Žmogus savo gebėjimus ugdo kaupdamas praeities kartų patirtį.“ Lucija Pobedinska, istorijos mokytoja metodininkė
„Vadovėlis skirtas ne tik mokyti, bet ir mokytis.“ Eugenijus Manelis, istorijos mokytojas ekspertas
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Girinukė.
Pardavėjo reitingas: 100%
„Vadovėlio autoriai siekė mokymąsi iš pasyvaus paversti aktyviu sistemingu procesu. Tai daroma ugdant mokinių informacinius įgūdžius: užduoties iškėlimą, informacijos kritinį skaitymą ir analizę, kelių šaltinių lyginimą, informacijos, reikalingos užduočiai atlikti, atranką, išvadų darymą.“ Jurgita Jankūnienė, istorijos mokytoja metodininkė, nepriklausoma ekspertė
„Šis vadovėlis moko apmąstant praeitį gyventi dabar.“ Aušra Skardžiukienė, istorijos mokytoja metodininkė
„Žmogus savo gebėjimus ugdo kaupdamas praeities kartų patirtį.“ Lucija Pobedinska, istorijos mokytoja metodininkė
„Vadovėlis skirtas ne tik mokyti, bet ir mokytis.“ Eugenijus Manelis, istorijos mokytojas ekspertas
Atsiliepimai