Atsiliepimai
Aprašymas
„Šis vadovėlis verčia mąstyti, lyginti, analizuoti ir interpretuoti.“ Bronislovas Banys, istorijos mokytojas ekspertas.
„Vadovėlio autoriai siekė mokymąsi iš pasyvaus paversti aktyviu sistemingu procesu. Tai daroma ugdant mokinių informacinius įgūdžius: užduoties iškėlimą, informacijos kritinį skaitymą ir analizę, kelių šaltinių lyginimą, informacijos, reikalingos užduočiai atlikti, atranką, išvadų darymą.“ Jurgita Jankūnienė, istorijos mokytoja metodininkė, nepriklausoma ekspertė.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Girinukė.
Pardavėjo reitingas: 100%
„Šis vadovėlis verčia mąstyti, lyginti, analizuoti ir interpretuoti.“ Bronislovas Banys, istorijos mokytojas ekspertas.
„Vadovėlio autoriai siekė mokymąsi iš pasyvaus paversti aktyviu sistemingu procesu. Tai daroma ugdant mokinių informacinius įgūdžius: užduoties iškėlimą, informacijos kritinį skaitymą ir analizę, kelių šaltinių lyginimą, informacijos, reikalingos užduočiai atlikti, atranką, išvadų darymą.“ Jurgita Jankūnienė, istorijos mokytoja metodininkė, nepriklausoma ekspertė.
Atsiliepimai