3,00 €
4,00 €
Įprastos rinkodaros pabaiga
Įprastos rinkodaros pabaiga
2
  • Išparduota
Įprastos rinkodaros pabaiga
Įprastos rinkodaros pabaiga
Perskaityta: 3,00 €
2
Įprastos rinkodaros pabaiga
Įprastos rinkodaros pabaiga
Perskaityta: 4,00 €
2
Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola" Sergio Zymanas, buvęs „The Coca-Cola Company" rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company" rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke", „New Coke", „Coca-Cola Classic", „Fruitopia" ir „Sprite" prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanij…
3.00
SKAITYTAKNYGA
  • Autorius: Sergio Zyman
  • Leidėjas:
  • Metai: 2011
  • Puslapiai: 270
  • ISBN: 9789955234418
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,8 x 14,8 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Ingrida Vizbaraitė

Įprastos rinkodaros pabaiga | knygos.lt

Atsiliepimai

    • 2022-06-22

    Super knyga, autorius neleidžia niekam turėti pasiteisinimų dėl prastų pardavimų

    Super knyga, autorius neleidžia niekam turėti pasiteisinimų dėl prastų pardavimų

Perskaitytos

3,00 €
Kaip nauja!
4,00 €
Labai gera

Aprašymas

Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola" Sergio Zymanas, buvęs „The Coca-Cola Company" rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company" rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke", „New Coke", „Coca-Cola Classic", „Fruitopia" ir „Sprite" prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus – tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje.

Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas - priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia:

Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas?
Kodėl gerai „sukalta" strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?

Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga - ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola" ir „Pepsi" karus.

  • Kaina: 3,00 €
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,03 Knygų Eurų!?
Knygos būklė
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
  • Liko vos keli vienetai.
  • Kaina: 4,00 €
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,04 Knygų Eurų!?
Knygos būklė
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
  • Liko vos keli vienetai.

Perskaitytos

3,00 €
Kaip nauja!
4,00 €
Labai gera

Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola" Sergio Zymanas, buvęs „The Coca-Cola Company" rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company" rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke", „New Coke", „Coca-Cola Classic", „Fruitopia" ir „Sprite" prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus – tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje.

Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas - priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia:

Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas?
Kodėl gerai „sukalta" strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?

Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga - ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola" ir „Pepsi" karus.

Atsiliepimai

    • Mantas
    • 2022-06-22

    Super knyga, autorius neleidžia niekam turėti pasiteisinimų dėl prastų pardavimų

Rodyti daugiau
2 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%