Atsiliepimai
Aprašymas
Didelės bendrovės skiria milžiniškas lėšas norėdamos pristatyti savo produktus ir paslaugas internete. Koks skirtumas tarp 100 000 dolerių ir 1 000 dolerių kainuojančių rinkodaros kampanijų? Keista, tačiau skirtumas nedidelis. Šioje knygoje smulkieji verslininkai sužinos, kaip pasiekti puikių verslo rezultatų turint nedaug lėšų!
„Internetinė rinkodara smulkiajam verslui“ papasakos jums, kaip buvo vykdomos sėkmingos reklaminės kampanijos. Sužinosite, kaip pakartoti didžiųjų bendrovių verslo strategiją ir susilaukti tokios pat sėkmės mažiausiomis išlaidomis. Jei siekiate atkreipti vartotojų dėmesį į savo bendrovę internete, ši knyga pamokys, kaip tai padaryti mažiausiomis investicijomis!
Knygoje sužinosite:
• kaip nustatyti kampanijos tikslą
• kaip pasidaryti nemokamą reklamą
• kaip reklamuoti verslą elektroniniu paštu
• kaip kurti virtualiąją bendruomenę
• kokia turi būti prekių ženklų partnerystė
• kuo ypatingos reklaminės juostos
• koks turi būti svetainės dizainas
• kaip užsiregistruoti paieškos sistemose
Apie autorę
Holly Berkley yra profesionali internetinių programų kūrėja ir diegėja. Jos klientų sąraše – didžiausios ir garsiausios šių dienų verslo bendrovės. Šioje knygoje ji dalijasi savo žiniomis ir patirtimi su smulkiojo verslo atstovais.
Didelės bendrovės skiria milžiniškas lėšas norėdamos pristatyti savo produktus ir paslaugas internete. Koks skirtumas tarp 100 000 dolerių ir 1 000 dolerių kainuojančių rinkodaros kampanijų? Keista, tačiau skirtumas nedidelis. Šioje knygoje smulkieji verslininkai sužinos, kaip pasiekti puikių verslo rezultatų turint nedaug lėšų!
„Internetinė rinkodara smulkiajam verslui“ papasakos jums, kaip buvo vykdomos sėkmingos reklaminės kampanijos. Sužinosite, kaip pakartoti didžiųjų bendrovių verslo strategiją ir susilaukti tokios pat sėkmės mažiausiomis išlaidomis. Jei siekiate atkreipti vartotojų dėmesį į savo bendrovę internete, ši knyga pamokys, kaip tai padaryti mažiausiomis investicijomis!
Knygoje sužinosite:
• kaip nustatyti kampanijos tikslą
• kaip pasidaryti nemokamą reklamą
• kaip reklamuoti verslą elektroniniu paštu
• kaip kurti virtualiąją bendruomenę
• kokia turi būti prekių ženklų partnerystė
• kuo ypatingos reklaminės juostos
• koks turi būti svetainės dizainas
• kaip užsiregistruoti paieškos sistemose
Apie autorę
Holly Berkley yra profesionali internetinių programų kūrėja ir diegėja. Jos klientų sąraše – didžiausios ir garsiausios šių dienų verslo bendrovės. Šioje knygoje ji dalijasi savo žiniomis ir patirtimi su smulkiojo verslo atstovais.
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas .
Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Atsiliepimai