Nors daugelis pardavimo vadybininkų įvykdo savo įplaukų planus, suburia tvirtas komandas ir mėgaujasi pelninga karjera, visa tai jiems atsieina daug pastangų! Vadybos išmanymą jie pakeičia ilgomis darbo valandomis, dažnomis kelionėmis ir nuolatiniu stresu.
Pardavimo plėtros specialisto W. Millerio teigimu, daugelis pardavimo profesionalų grįžta prie reagavimo principų ir dėmesio sutelkimo į klientą įgūdžių, kurie juos padarė gerais pardavėjais, užuot pasinaudoję iniciatyvumo metodais ir dėmesi…
Nors daugelis pardavimo vadybininkų įvykdo savo įplaukų planus, suburia tvirtas komandas ir mėgaujasi pelninga karjera, visa tai jiems atsieina daug pastangų! Vadybos išmanymą jie pakeičia ilgomis darbo valandomis, dažnomis kelionėmis ir nuolatiniu stresu.
Pardavimo plėtros specialisto W. Millerio teigimu, daugelis pardavimo profesionalų grįžta prie reagavimo principų ir dėmesio sutelkimo į klientą įgūdžių, kurie juos padarė gerais pardavėjais, užuot pasinaudoję iniciatyvumo metodais ir dėmesio sutelkimo į žmones įgūdžiais, kurie juos būtų pavertę puikiais vadovais.
Koks skirtumas? W. Milleris teigia, kad puikūs pardavėjai moka išklausyti, įsijausti, derėtis ir baigti sandorius. Kita vertus, sėkmingai dirbantis pardavimo vadovas turi kurti darbo vietos principus ir darbą pavesti atlikti kitiems. Tam reikia mąstyti apie ateitį, kelti uždavinius, nustatyti standartus, motyvuoti ir instruktuoti.
Knyga „Iniciatyvioji pardavimo vadyba“ išmokys šių naujų įgūdžių. Tai praktinis darbo organizavimo ir didesnės sėkmės pasiekimo mažesnėmis sąnaudomis vadovas.
Kaina: 15,39 €
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Nors daugelis pardavimo vadybininkų įvykdo savo įplaukų planus, suburia tvirtas komandas ir mėgaujasi pelninga karjera, visa tai jiems atsieina daug pastangų! Vadybos išmanymą jie pakeičia ilgomis darbo valandomis, dažnomis kelionėmis ir nuolatiniu stresu.
Pardavimo plėtros specialisto W. Millerio teigimu, daugelis pardavimo profesionalų grįžta prie reagavimo principų ir dėmesio sutelkimo į klientą įgūdžių, kurie juos padarė gerais pardavėjais, užuot pasinaudoję iniciatyvumo metodais ir dėmesio sutelkimo į žmones įgūdžiais, kurie juos būtų pavertę puikiais vadovais.
Koks skirtumas? W. Milleris teigia, kad puikūs pardavėjai moka išklausyti, įsijausti, derėtis ir baigti sandorius. Kita vertus, sėkmingai dirbantis pardavimo vadovas turi kurti darbo vietos principus ir darbą pavesti atlikti kitiems. Tam reikia mąstyti apie ateitį, kelti uždavinius, nustatyti standartus, motyvuoti ir instruktuoti.
Knyga „Iniciatyvioji pardavimo vadyba“ išmokys šių naujų įgūdžių. Tai praktinis darbo organizavimo ir didesnės sėkmės pasiekimo mažesnėmis sąnaudomis vadovas.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai