Atsiliepimai
Aprašymas
Šioje labai lauktoje knygoje Chris Anderson analizuoja didžiules galimybes, atsiskleidžiančias naujiems gamintojams, agregatoriams ir skonio formuotojams. Knygoje aptariama reputacijos ekonomika, atsargų eros pabaiga, „Wal-Mart“ efektas, bendruomeninės gamybos galia ir „lygiagrečiosios architektūros“ kultūros pradžia. Autorius parodo, kaip ilgosios uodegos ekonomika taikoma įvairiose verslo šakose – pradedant žaidimais ir baigiant virtuvės reikmenimis. Jis pateikia devynias ilgosios uodegos verslo taisykles ir leidžia žvilgtelėti į ateitį, kuri jau yra čia.
                                                Perskaityta knyga:
                                                                                                    Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
                                                    
                                                                                            
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Saulius Jan.
Pardavėjo reitingas: 100%
                                                Perskaityta knyga:
                                                                                                    Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
                                                    
                                                                                            
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Opa.
Pardavėjo reitingas: Naujokas
                                                Perskaityta knyga:
                                                                                                    Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
                                                    
                                                                                            
Knygą išsiųs knygos pardavėjas TomaSimk.
Pardavėjo reitingas: 100%
                                                Perskaityta knyga:
                                                                                                    Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
                                                    
                                                                                            
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Eglė Oli.
Pardavėjo reitingas: 98%
                                                Perskaityta knyga:
                                                                                                    Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
                                                    
                                                                                            
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vesta.
Pardavėjo reitingas: 100%
Šioje labai lauktoje knygoje Chris Anderson analizuoja didžiules galimybes, atsiskleidžiančias naujiems gamintojams, agregatoriams ir skonio formuotojams. Knygoje aptariama reputacijos ekonomika, atsargų eros pabaiga, „Wal-Mart“ efektas, bendruomeninės gamybos galia ir „lygiagrečiosios architektūros“ kultūros pradžia. Autorius parodo, kaip ilgosios uodegos ekonomika taikoma įvairiose verslo šakose – pradedant žaidimais ir baigiant virtuvės reikmenimis. Jis pateikia devynias ilgosios uodegos verslo taisykles ir leidžia žvilgtelėti į ateitį, kuri jau yra čia.
Atsiliepimai