Atsiliepimai
Aprašymas
Vadovėlis skiriamas tolesniam solfedžio įgūdžių lavinimui, pamokos pateikiamos pasakojimo kontekste, siekiant muzikos teorijos žinias išdėstyti paprastai ir žaismingai. Tokio mokymo stiliaus tikslas – palengva formuoti požiūrį į solfedžio pamokas kaip į smagų ir kūrybišką muzikos pažinimo dalyką, kuriame muzikos klausymas, natų skaitymas ir pasikalbėjimai apie muziką virsta motyvuojančia mokytis veikla.
Vadovėlyje yra 50 pamokų, suskirstytų mėnesiais. Pamokų turinį sudaro teorinė dalis, pateikta beletristiniu stiliumi, lietuvių liaudies ir originalios kūrybos dainos su tekstais, solfedžio ir ritmo pratimai intonavimo bei ritmavimo įgūdžių lavinimui, kūrybinės užduotys bei užduotys pastabumui, intonaciniam ir muzikinės išraiškos jautrumui lavinti, atminčiai ir teorinių žinių gilinimui. Pamokas pagyvina ir suteikia žaismingumo gausiai panaudota lietuviško folkloro medžiaga: mįslės, patarlės, greitakalbės, paukščių balsų pamėgdžiojimas. Tai puoselėja vaikų vaizduotę ir lavina kūrybinius gebėjimus. Muzikos klausymo užduotys pateiktos skaitmeninėse nuorodose į interneto šaltinius.
2019 m. Lietuvos muzikos ir teatro akademija išleido docentės, humanitarinių mokslų daktarės Vidos Umbrasienės solfedžio vadovėlį „Į Muzikos šalį“ pirmai klasei. Nuotaikingai iliustruotą vadovėlį su pratybų sąsiuviniu įsigijo daug Lietuvos muzikos mokyklų, juos pamėgo ir mokiniai, ir mokytojai.
2021 m. rudenį išleistas ir to paties vadovėlio tęsinys II klasei. Jis skiriamas tolesniam solfedžio įgūdžių lavinimui, pamokos pateikiamos pasakojimo kontekste, siekiant muzikos teorijos žinias išdėstyti paprastai ir žaismingai. Tokio mokymo stiliaus tikslas – palengva formuoti požiūrį į solfedžio pamokas kaip į smagų ir kūrybišką muzikos pažinimo dalyką, kuriame muzikos klausymas, natų skaitymas ir pasikalbėjimai apie muziką virsta motyvuojančia mokytis veikla.
Vadovėlyje yra 50 pamokų, suskirstytų mėnesiais. Pamokų turinį sudaro teorinė dalis, pateikta beletristiniu stiliumi, lietuvių liaudies ir originalios kūrybos dainos su tekstais, solfedžio ir ritmo pratimai intonavimo bei ritmavimo įgūdžių lavinimui, kūrybinės užduotys bei užduotys pastabumui, intonaciniam ir muzikinės išraiškos jautrumui lavinti, atminčiai ir teorinių žinių gilinimui. Pamokas pagyvina ir suteikia žaismingumo gausiai panaudota lietuviško folkloro medžiaga: mįslės, patarlės, greitakalbės, paukščių balsų pamėgdžiojimas. Tai puoselėja vaikų vaizduotę ir lavina kūrybinius gebėjimus. Muzikos klausymo užduotys pateiktos skaitmeninėse nuorodose į interneto šaltinius.
Vadovėlis skiriamas tolesniam solfedžio įgūdžių lavinimui, pamokos pateikiamos pasakojimo kontekste, siekiant muzikos teorijos žinias išdėstyti paprastai ir žaismingai. Tokio mokymo stiliaus tikslas – palengva formuoti požiūrį į solfedžio pamokas kaip į smagų ir kūrybišką muzikos pažinimo dalyką, kuriame muzikos klausymas, natų skaitymas ir pasikalbėjimai apie muziką virsta motyvuojančia mokytis veikla.
Vadovėlyje yra 50 pamokų, suskirstytų mėnesiais. Pamokų turinį sudaro teorinė dalis, pateikta beletristiniu stiliumi, lietuvių liaudies ir originalios kūrybos dainos su tekstais, solfedžio ir ritmo pratimai intonavimo bei ritmavimo įgūdžių lavinimui, kūrybinės užduotys bei užduotys pastabumui, intonaciniam ir muzikinės išraiškos jautrumui lavinti, atminčiai ir teorinių žinių gilinimui. Pamokas pagyvina ir suteikia žaismingumo gausiai panaudota lietuviško folkloro medžiaga: mįslės, patarlės, greitakalbės, paukščių balsų pamėgdžiojimas. Tai puoselėja vaikų vaizduotę ir lavina kūrybinius gebėjimus. Muzikos klausymo užduotys pateiktos skaitmeninėse nuorodose į interneto šaltinius.
2019 m. Lietuvos muzikos ir teatro akademija išleido docentės, humanitarinių mokslų daktarės Vidos Umbrasienės solfedžio vadovėlį „Į Muzikos šalį“ pirmai klasei. Nuotaikingai iliustruotą vadovėlį su pratybų sąsiuviniu įsigijo daug Lietuvos muzikos mokyklų, juos pamėgo ir mokiniai, ir mokytojai.
2021 m. rudenį išleistas ir to paties vadovėlio tęsinys II klasei. Jis skiriamas tolesniam solfedžio įgūdžių lavinimui, pamokos pateikiamos pasakojimo kontekste, siekiant muzikos teorijos žinias išdėstyti paprastai ir žaismingai. Tokio mokymo stiliaus tikslas – palengva formuoti požiūrį į solfedžio pamokas kaip į smagų ir kūrybišką muzikos pažinimo dalyką, kuriame muzikos klausymas, natų skaitymas ir pasikalbėjimai apie muziką virsta motyvuojančia mokytis veikla.
Vadovėlyje yra 50 pamokų, suskirstytų mėnesiais. Pamokų turinį sudaro teorinė dalis, pateikta beletristiniu stiliumi, lietuvių liaudies ir originalios kūrybos dainos su tekstais, solfedžio ir ritmo pratimai intonavimo bei ritmavimo įgūdžių lavinimui, kūrybinės užduotys bei užduotys pastabumui, intonaciniam ir muzikinės išraiškos jautrumui lavinti, atminčiai ir teorinių žinių gilinimui. Pamokas pagyvina ir suteikia žaismingumo gausiai panaudota lietuviško folkloro medžiaga: mįslės, patarlės, greitakalbės, paukščių balsų pamėgdžiojimas. Tai puoselėja vaikų vaizduotę ir lavina kūrybinius gebėjimus. Muzikos klausymo užduotys pateiktos skaitmeninėse nuorodose į interneto šaltinius.
Atsiliepimai