Iš Čiurlionio fotografijos palikimo mus pasiekė tik vienas autentiškas albumėlis – „Anapa 1905". Dailininko artimųjų ir bičiulių atsiminimai liudija, kad jis turėjo fotoaparatą „Kodak", nemažai fotografavo, pats ryškino stiklo negatyvus, darė atspaudus, juos apkarpydavo...
Iš Čiurlionio fotografijos palikimo mus pasiekė tik vienas autentiškas albumėlis – „Anapa 1905" Dailininko artimųjų ir bičiulių atsiminimai liudija, kad jis turėjo fotoaparatą „Kodak", nemažai fotografavo, pats ryškino stiklo negatyvus, darė atspaudus, juos apkarpydavo, taip koreguodamas ne tik nuotraukos dydį, bet ir kadro formą, klijuodavo į albumus. Tačiau bandant pažinti ir suprasti Čiurlionį fotografą tenka remtis vieninteliu jo rankomis sudarytu albumėliu. Tarp fotografijų yra ir paties Čiurlionio atvaizdų – suprantama, kad fotografavo ne pats, o perdavė kamerą norėdamas įamžinti save. Fotografija yra neatsiejama Mikalojaus Konstantino Čiurlionio fenomeno dalis, plečiantį ypatingą aurą, kuri gaubia visą kultinį lietuvių genijaus meną. Ji nėra pagrindinė kūrėjo raiškos sritis, pasauliui jis visų pirma žinomas kaip dailininkas ir kompozitorius, XX amžiaus pradžioje novatoriškai sintezavęs tapybą ir muziką, pasireiškęs kaip savitos meninės kalbos simbolistas. Čiurlionio fotografijoje yra ankstyvojo modernizmo estetinių kodų, kuriuos, panašu, nužymėjo savaimingas gebėjimas matyti kitaip ir savo santykį su regimybe išreikšti laisvai.
Iš Čiurlionio fotografijos palikimo mus pasiekė tik vienas autentiškas albumėlis – „Anapa 1905" Dailininko artimųjų ir bičiulių atsiminimai liudija, kad jis turėjo fotoaparatą „Kodak", nemažai fotografavo, pats ryškino stiklo negatyvus, darė atspaudus, juos apkarpydavo, taip koreguodamas ne tik nuotraukos dydį, bet ir kadro formą, klijuodavo į albumus. Tačiau bandant pažinti ir suprasti Čiurlionį fotografą tenka remtis vieninteliu jo rankomis sudarytu albumėliu. Tarp fotografijų yra ir paties Čiurlionio atvaizdų – suprantama, kad fotografavo ne pats, o perdavė kamerą norėdamas įamžinti save. Fotografija yra neatsiejama Mikalojaus Konstantino Čiurlionio fenomeno dalis, plečiantį ypatingą aurą, kuri gaubia visą kultinį lietuvių genijaus meną. Ji nėra pagrindinė kūrėjo raiškos sritis, pasauliui jis visų pirma žinomas kaip dailininkas ir kompozitorius, XX amžiaus pradžioje novatoriškai sintezavęs tapybą ir muziką, pasireiškęs kaip savitos meninės kalbos simbolistas. Čiurlionio fotografijoje yra ankstyvojo modernizmo estetinių kodų, kuriuos, panašu, nužymėjo savaimingas gebėjimas matyti kitaip ir savo santykį su regimybe išreikšti laisvai.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai