Atsiliepimai
Aprašymas
Vadovėlį sudaro turinys, VII-IX klasių fizikos kurso pagrindiniai fizikiniai dydžiai ir dėsniai, skirsniais paskirstyta mokomoji medžiaga, užduočių atsakymai, dalykinė ir pavardžių rodyklė, literatūros sąrašas, panaudotų iliustracijų šaltiniai.
Kurso turinys pradedamas VII-IX klasių fizikos vadovėliuose nagrinėtų pagrindinių fizikinių dydžių ir dėsnių lentele - savotiška praeito kurso santrauka. Mokomoji medžiaga paskirstyta skyriais, o pastarieji - skirsniais (paragrafais). Kiekvieno skyriaus pradžioje yra nuoroda, ko jame bus mokoma - sąrašas reiškinių, sąvokų, dėsnių ir kt. Skyrius pabaigia jų turinio santraukos.
Skirsnių turinys sudarytas laikantis tokio nuoseklumo: skirsnio pradžioje paprastai pateikiami fizikinių eksperimentų aprašymai, vėliau - eksperimentų išvados ir teoriniai apibendrinimai bei nagrinėjamų reiškinių praktiniai, taikomieji aspektai. Šis mokomosios medžiagos pateikimo būdas pasirinktas atsižvelgiant į psichologines ir didaktines fizikinių sąvokų, dėsnių įsisavinimo rekomendacijas: mokiniai geriausiai įsisavina fizikos sąvokas, kai mokymosi procesas prasideda nuo reiškinių stebėjimo ir tęsiamas jų analize.
Fizikinių eksperimentų aprašymų pateikimas turi ir kitą paskirtį - mokytojas gali pasinaudoti atlikdamas bandymus klasėje. Tą patį fizikinį reiškinį galima pademonstruoti atliekant ir skirtingus technologine prasme eksperimentus. Todėl į tai atsižvelgiama mokytojo knygoje. Joje pateikiamos nuorodos ir į kitus fizikinius eksperimentus - tiek tradicinius, tiek elektronines jų versijas.
Daugelyje paragrafų esančiuose skyreliuose „Tai įdomu“ mokiniams pateikiama platesnės įdomios informacijos, susijusios su temos turiniu.
Dailininkė Vytautė Zovienė.
Vadovėlį sudaro turinys, VII-IX klasių fizikos kurso pagrindiniai fizikiniai dydžiai ir dėsniai, skirsniais paskirstyta mokomoji medžiaga, užduočių atsakymai, dalykinė ir pavardžių rodyklė, literatūros sąrašas, panaudotų iliustracijų šaltiniai.
Kurso turinys pradedamas VII-IX klasių fizikos vadovėliuose nagrinėtų pagrindinių fizikinių dydžių ir dėsnių lentele - savotiška praeito kurso santrauka. Mokomoji medžiaga paskirstyta skyriais, o pastarieji - skirsniais (paragrafais). Kiekvieno skyriaus pradžioje yra nuoroda, ko jame bus mokoma - sąrašas reiškinių, sąvokų, dėsnių ir kt. Skyrius pabaigia jų turinio santraukos.
Skirsnių turinys sudarytas laikantis tokio nuoseklumo: skirsnio pradžioje paprastai pateikiami fizikinių eksperimentų aprašymai, vėliau - eksperimentų išvados ir teoriniai apibendrinimai bei nagrinėjamų reiškinių praktiniai, taikomieji aspektai. Šis mokomosios medžiagos pateikimo būdas pasirinktas atsižvelgiant į psichologines ir didaktines fizikinių sąvokų, dėsnių įsisavinimo rekomendacijas: mokiniai geriausiai įsisavina fizikos sąvokas, kai mokymosi procesas prasideda nuo reiškinių stebėjimo ir tęsiamas jų analize.
Fizikinių eksperimentų aprašymų pateikimas turi ir kitą paskirtį - mokytojas gali pasinaudoti atlikdamas bandymus klasėje. Tą patį fizikinį reiškinį galima pademonstruoti atliekant ir skirtingus technologine prasme eksperimentus. Todėl į tai atsižvelgiama mokytojo knygoje. Joje pateikiamos nuorodos ir į kitus fizikinius eksperimentus - tiek tradicinius, tiek elektronines jų versijas.
Daugelyje paragrafų esančiuose skyreliuose „Tai įdomu“ mokiniams pateikiama platesnės įdomios informacijos, susijusios su temos turiniu.
Dailininkė Vytautė Zovienė.
Atsiliepimai