Atsiliepimai
Aprašymas
Tai – ne pratybos, tai – fiziko užrašai!
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai FIZIKO UŽRAŠŲ rengimo principai:
· ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos;
· atitinka fizikos bendrąsias ugdymo programas ir fizikos brandos egzamino programą;
· nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, šiandienos aktualijomis, pateikiami remiantis naujausiais atradimais ir technologijomis;
· kryptingai orientuoti į savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, informacijos paiešką įvairiuose informacijos šaltiniuose (žinynuose, enciklopedijose, atlasuose, duomenų bazėse, internete), naudojimąsi mokomosiomis kompiuterių programomis, virtualiosiomis laboratorijomis;
· didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos.
Tai – ne pratybos, tai – fiziko užrašai!
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai FIZIKO UŽRAŠŲ rengimo principai:
· ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos;
· atitinka fizikos bendrąsias ugdymo programas ir fizikos brandos egzamino programą;
· nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, šiandienos aktualijomis, pateikiami remiantis naujausiais atradimais ir technologijomis;
· kryptingai orientuoti į savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, informacijos paiešką įvairiuose informacijos šaltiniuose (žinynuose, enciklopedijose, atlasuose, duomenų bazėse, internete), naudojimąsi mokomosiomis kompiuterių programomis, virtualiosiomis laboratorijomis;
· didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos.
Atsiliepimai