Atsiliepimai
Aprašymas
Naujas fizikos vadovėlis XII klasei bendrajam kursui yra fizikos vadovėlio XI klasei bendrajam kursui tąsa. Savo turiniu naujasis vadovėlis atitinka Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų Bendrąsias programas ir išsilavinimo standartus. Vadovėlyje pateikiami fizikos dalyko pagrindai, suteikiantys fizikinį išprusimą, būtiną baigiančiajam vidurinę mokyklą moksleiviui.
Mokymo turinys derinamas su mokymo planais pagal bendrojo kurso programą: bendrajam kursui skiriamos 2 savaitinės pamokos per metus (4 savaitinės pamokos per dvejus metus).
Pirmojoje fizikos vadovėlio XII klasei knygoje pateikiamos bendros žinios apie nuolatinę elektros srovę, magnetinį lauką, elektros srovę įvairiose terpėse, elektromagnetinę indukciją, elektromagnetinius virpesius, elektromagnetines bangas, geometrinę optiką. Elektrodinamikos ir optikos žinios integruojamos su šiuolaikine technika. Kiekvienas skyrius baigiamas pažintine tema. Skaitydami ją, sužinosite, kokių laimėjimų pasiekė šiuolaikinis mokslas ir technika, kokia yra fizikos vieta modernios visuomenės gyvenime.
Antrojoje fizikos vadovėlio knygoje nagrinėjama fizikinė optika, fotoefektas, atomo fizika ir astronomija. Kiekvieno skyriaus paskutinėje, pažintinėje, temoje pateikiama informacija papildo skyriaus medžiagą, susieja ją su praktine patirtimi, artimiausioje aplinkoje vykstančiais reiškiniais, mokslo ir technikos pažanga, praktinėje veikloje iškylančiomis ekologinėmis problemomis.
Vadovėlio struktūra
Fizikos vadovėlio XII klasei struktūra projektuojama tokiu pat nuoseklumu, kaip ir fizikos vadovėlio XI klasei.
Vadovėlį sudaro naudojimosi vadovėliu rekomendacijos, įvadas, mokomoji medžiaga, išdėstyta paragrafais, turinys, literatūros sąrašai.
Kiekvieną vadovėlio skyrių sudaro atskiros temos (paragrafai). Mokomosios medžiagos pateikimo būdas paragrafuose pasirinktas atsižvelgiant į psichologinius ir didaktinius reikalavimus. Paragrafų turinys sudarytas laikantis etapinės žinių įvaldymo teorijos. Pagal ją žinių įvaldymas prasideda nuo teigiamos mokymosi motyvacijos sužadinimo nagrinėjamo mokymo turinio atžvilgiu. Teigiamą mokymosi motyvaciją laiduoja konkrečių pavyzdžių, sutinkamų artimiausioje aplinkoje nagrinėjimas, jų modeliavimas taikant eksperimentinį metodą, probleminių situacijų sudarymas. Todėl paragrafų pradžioje pateikiami konkrečių reiškinių, susijusių su nagrinėjama tema, pavyzdžiai, bandymų aprašymai.
Kiekvienos temos (paragrafo) pabaigoje pateikiami klausimai ir užduotys. Užduotys pateikiamos tradicinio uždavinio arba kompleksinio uždavinio forma.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Girinukė.
Pardavėjo reitingas: 100%
Naujas fizikos vadovėlis XII klasei bendrajam kursui yra fizikos vadovėlio XI klasei bendrajam kursui tąsa. Savo turiniu naujasis vadovėlis atitinka Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų Bendrąsias programas ir išsilavinimo standartus. Vadovėlyje pateikiami fizikos dalyko pagrindai, suteikiantys fizikinį išprusimą, būtiną baigiančiajam vidurinę mokyklą moksleiviui.
Mokymo turinys derinamas su mokymo planais pagal bendrojo kurso programą: bendrajam kursui skiriamos 2 savaitinės pamokos per metus (4 savaitinės pamokos per dvejus metus).
Pirmojoje fizikos vadovėlio XII klasei knygoje pateikiamos bendros žinios apie nuolatinę elektros srovę, magnetinį lauką, elektros srovę įvairiose terpėse, elektromagnetinę indukciją, elektromagnetinius virpesius, elektromagnetines bangas, geometrinę optiką. Elektrodinamikos ir optikos žinios integruojamos su šiuolaikine technika. Kiekvienas skyrius baigiamas pažintine tema. Skaitydami ją, sužinosite, kokių laimėjimų pasiekė šiuolaikinis mokslas ir technika, kokia yra fizikos vieta modernios visuomenės gyvenime.
Antrojoje fizikos vadovėlio knygoje nagrinėjama fizikinė optika, fotoefektas, atomo fizika ir astronomija. Kiekvieno skyriaus paskutinėje, pažintinėje, temoje pateikiama informacija papildo skyriaus medžiagą, susieja ją su praktine patirtimi, artimiausioje aplinkoje vykstančiais reiškiniais, mokslo ir technikos pažanga, praktinėje veikloje iškylančiomis ekologinėmis problemomis.
Vadovėlio struktūra
Fizikos vadovėlio XII klasei struktūra projektuojama tokiu pat nuoseklumu, kaip ir fizikos vadovėlio XI klasei.
Vadovėlį sudaro naudojimosi vadovėliu rekomendacijos, įvadas, mokomoji medžiaga, išdėstyta paragrafais, turinys, literatūros sąrašai.
Kiekvieną vadovėlio skyrių sudaro atskiros temos (paragrafai). Mokomosios medžiagos pateikimo būdas paragrafuose pasirinktas atsižvelgiant į psichologinius ir didaktinius reikalavimus. Paragrafų turinys sudarytas laikantis etapinės žinių įvaldymo teorijos. Pagal ją žinių įvaldymas prasideda nuo teigiamos mokymosi motyvacijos sužadinimo nagrinėjamo mokymo turinio atžvilgiu. Teigiamą mokymosi motyvaciją laiduoja konkrečių pavyzdžių, sutinkamų artimiausioje aplinkoje nagrinėjimas, jų modeliavimas taikant eksperimentinį metodą, probleminių situacijų sudarymas. Todėl paragrafų pradžioje pateikiami konkrečių reiškinių, susijusių su nagrinėjama tema, pavyzdžiai, bandymų aprašymai.
Kiekvienos temos (paragrafo) pabaigoje pateikiami klausimai ir užduotys. Užduotys pateikiamos tradicinio uždavinio arba kompleksinio uždavinio forma.
Atsiliepimai