Atsiliepimai
Formatai:
Aprašymas
Across entire verticals of the economy the new normal is the recurring revenue business. Charging customers on a monthly basis, firms with this model have to play by an entirely new set of rules, rules which generally favor the customer over the seller. But this new model also opens up fantastic opportunities to provide and extract more value from the relationship as well. To create that value business needs to move away from a hunting mindset to a farming mindset. That change is the new paradigm of Customer Success. Many business leaders have heard of Customer Success but few understand what it really means to run their business from the Customer Success standpoint. Even fewer have the experience to build the Customer Success function and optimize its performance. As a pioneer in the field of Customer Success, Guy Nirpaz is acknowledged as one of the earliest proponents of this business realignment. In "Farm Don't Hunt" Guy breaks down the intellectual underpinnings of Customer Success as a theory and quickly moves to providing pragmatic, actionable advice for orienting your business around this new model.Formatai:
„Gera kaina“ ženkliuku pažymėta prekė pasižymi patrauklia kaina. Sužinoti daugiau
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Atsiliepimai