Atsiliepimai
Aprašymas
Šis vadovėlis remiasi prielaida, kad nėra galimybės dėstyti etiką kaip objektyvių moralės principų, abstrahuotų nuo vertybiškumo, sistemą. Šioje knygoje pabrėžiama, kad moralė – tai policentrinė sistema, kurioje kiekvienas individas paskelbiamas tokio autonomiško, etiškai, vertybiškai orientuoto pasaulio subjektu, todėl ji neišvengiamai turi būti pagrįsta teise klysti, arba laisve daryti klaidas. Moralė ne panaikina, o išplečia pasirinkimo alternatyvą, todėl nekelia abejonių ir būtinybė dėstyti etiką, konstruojant disciplinos vidinę logiką ir orientuojant ją mintinio eksperimento, loginių alternatyvų skaičiavimo, kritinio ir kūrybinio mąstymo ugdymo kryptimi.
Šio vadovėlio tikslas - padėti studentams susipažinti su pagrindiniais logikos terminais, sąvokomis ir dėsniais ir jų pritaikymo galimybėmis dėstant etiką, filosofiją, padeda pastebėti mąstymo formos klaidas ir moko jų nedaryti.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Cornelia.
Pardavėjo reitingas: 100%
Šis vadovėlis remiasi prielaida, kad nėra galimybės dėstyti etiką kaip objektyvių moralės principų, abstrahuotų nuo vertybiškumo, sistemą. Šioje knygoje pabrėžiama, kad moralė – tai policentrinė sistema, kurioje kiekvienas individas paskelbiamas tokio autonomiško, etiškai, vertybiškai orientuoto pasaulio subjektu, todėl ji neišvengiamai turi būti pagrįsta teise klysti, arba laisve daryti klaidas. Moralė ne panaikina, o išplečia pasirinkimo alternatyvą, todėl nekelia abejonių ir būtinybė dėstyti etiką, konstruojant disciplinos vidinę logiką ir orientuojant ją mintinio eksperimento, loginių alternatyvų skaičiavimo, kritinio ir kūrybinio mąstymo ugdymo kryptimi.
Šio vadovėlio tikslas - padėti studentams susipažinti su pagrindiniais logikos terminais, sąvokomis ir dėsniais ir jų pritaikymo galimybėmis dėstant etiką, filosofiją, padeda pastebėti mąstymo formos klaidas ir moko jų nedaryti.
Atsiliepimai