Su kodu VALIO10 kaina tik 30,59 €
33,99 €
Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas
Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas
30,59 €
33,99 €
  • Turime sandėlyje
Knygoje „Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas“, kuri pateikiama su virtualiais priedais, pristatomas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų mokytojų susidomėjimo jau sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM). Didelis dėmesys skiriamas moksleivių kūrybiškumo, emocinio išraiškingumo formavimo temai. Skaitytojas leidinyje ras daug praktinių EIM taikymo pavyzdžių, sužinos, kaip per muziką ir kitus menus galima mokinį ne tik mokyti, bet ir formuoti j…
30.59 2024-03-28 23:59:00
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu VALIO1011:24:30

Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas + nemokamas atvežimas! | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

33,99 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Aprašymas

Knygoje „Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas“, kuri pateikiama su virtualiais priedais, pristatomas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų mokytojų susidomėjimo jau sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM). Didelis dėmesys skiriamas moksleivių kūrybiškumo, emocinio išraiškingumo formavimo temai. Skaitytojas leidinyje ras daug praktinių EIM taikymo pavyzdžių, sužinos, kaip per muziką ir kitus menus galima mokinį ne tik mokyti, bet ir formuoti jo dorines vertybes, nagrinėti įvairiems amžiaus tarpsniams aktualius klausimus, pvz.: „Kas yra tikra draugystė?“, „Kodėl svarbi yra meilė?“, „Kas yra dvasios stiprybė?“, „Koks yra gyvenimo tikslas?“, „Ar mokame guosti, drąsinti ir užjausti?“ ir pan.

Dirbant pagal EIM, gerėja mokytojo ir mokinio tarpusavio santykiai, o muzikos išraiškos priemonių pažinimas, muzikos kūrinio atlikimas gali tapti priemone aukštesniems tikslams siekti: puoselėjamas mokinių emocinis raštingumas, skatinama mokymosi motyvacija.

Leidinyje trumpai apžvelgiami alfa ir Z kartų ypatumai, nagrinėjamas mokytojams būtinų kompetencijų klausimas, pateikiamos užduotys, siūlomos naudoti muzikos, dailės, literatūros pamokose bei klasės auklėtojų darbe, siekiant geriau pažinti mokinius ir spręsti jiems kylančias problemas.

Knyga galėtų sudominti įvairių dalykų pedagogus ir studentus – būsimus muzikos mokytojus, kurie siekia ugdyti mokinius, suprantančius ne tik muzikos sąrangą, formą, bet ir suvokiančius šį meno dalyką kaip asmeninių gebėjimų – muzikalumo, artistiškumo, sceninio laisvumo, emocinio įtaigumo ugdymo priemonę. Siekiant palengvinti pedagogams šio metodo taikymą, pateikiami virtualūs priedai, kuriuose – siūlomi panaudoti paveikslai, nuotraukos, dainų tekstų pavyzdžiai, ritmo bei solfedžio užduotys.

EXTRA 10 %nuolaida

30,59 €
33,99 €
Turime sandėlyje

Kupono kodas: VALIO10

Akcija baigiasi už 11:24:30

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,34 Knygų Eurų!?
Pridėti dovanų dėžutę?
Daugiau

Formatai:

33,99 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Knygoje „Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas“, kuri pateikiama su virtualiais priedais, pristatomas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų mokytojų susidomėjimo jau sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM). Didelis dėmesys skiriamas moksleivių kūrybiškumo, emocinio išraiškingumo formavimo temai. Skaitytojas leidinyje ras daug praktinių EIM taikymo pavyzdžių, sužinos, kaip per muziką ir kitus menus galima mokinį ne tik mokyti, bet ir formuoti jo dorines vertybes, nagrinėti įvairiems amžiaus tarpsniams aktualius klausimus, pvz.: „Kas yra tikra draugystė?“, „Kodėl svarbi yra meilė?“, „Kas yra dvasios stiprybė?“, „Koks yra gyvenimo tikslas?“, „Ar mokame guosti, drąsinti ir užjausti?“ ir pan.

Dirbant pagal EIM, gerėja mokytojo ir mokinio tarpusavio santykiai, o muzikos išraiškos priemonių pažinimas, muzikos kūrinio atlikimas gali tapti priemone aukštesniems tikslams siekti: puoselėjamas mokinių emocinis raštingumas, skatinama mokymosi motyvacija.

Leidinyje trumpai apžvelgiami alfa ir Z kartų ypatumai, nagrinėjamas mokytojams būtinų kompetencijų klausimas, pateikiamos užduotys, siūlomos naudoti muzikos, dailės, literatūros pamokose bei klasės auklėtojų darbe, siekiant geriau pažinti mokinius ir spręsti jiems kylančias problemas.

Knyga galėtų sudominti įvairių dalykų pedagogus ir studentus – būsimus muzikos mokytojus, kurie siekia ugdyti mokinius, suprantančius ne tik muzikos sąrangą, formą, bet ir suvokiančius šį meno dalyką kaip asmeninių gebėjimų – muzikalumo, artistiškumo, sceninio laisvumo, emocinio įtaigumo ugdymo priemonę. Siekiant palengvinti pedagogams šio metodo taikymą, pateikiami virtualūs priedai, kuriuose – siūlomi panaudoti paveikslai, nuotraukos, dainų tekstų pavyzdžiai, ritmo bei solfedžio užduotys.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%