Atsiliepimai
Aprašymas
Knygoje „Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas“, kuri pateikiama su virtualiais priedais, pristatomas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų mokytojų susidomėjimo jau sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM). Didelis dėmesys skiriamas moksleivių kūrybiškumo, emocinio išraiškingumo formavimo temai. Skaitytojas leidinyje ras daug praktinių EIM taikymo pavyzdžių, sužinos, kaip per muziką ir kitus menus galima mokinį ne tik mokyti, bet ir formuoti jo dorines vertybes, nagrinėti įvairiems amžiaus tarpsniams aktualius klausimus, pvz.: „Kas yra tikra draugystė?“, „Kodėl svarbi yra meilė?“, „Kas yra dvasios stiprybė?“, „Koks yra gyvenimo tikslas?“, „Ar mokame guosti, drąsinti ir užjausti?“ ir pan.
Dirbant pagal EIM, gerėja mokytojo ir mokinio tarpusavio santykiai, o muzikos išraiškos priemonių pažinimas, muzikos kūrinio atlikimas gali tapti priemone aukštesniems tikslams siekti: puoselėjamas mokinių emocinis raštingumas, skatinama mokymosi motyvacija.
Leidinyje trumpai apžvelgiami alfa ir Z kartų ypatumai, nagrinėjamas mokytojams būtinų kompetencijų klausimas, pateikiamos užduotys, siūlomos naudoti muzikos, dailės, literatūros pamokose bei klasės auklėtojų darbe, siekiant geriau pažinti mokinius ir spręsti jiems kylančias problemas.
Knyga galėtų sudominti įvairių dalykų pedagogus ir studentus – būsimus muzikos mokytojus, kurie siekia ugdyti mokinius, suprantančius ne tik muzikos sąrangą, formą, bet ir suvokiančius šį meno dalyką kaip asmeninių gebėjimų – muzikalumo, artistiškumo, sceninio laisvumo, emocinio įtaigumo ugdymo priemonę. Siekiant palengvinti pedagogams šio metodo taikymą, pateikiami virtualūs priedai, kuriuose – siūlomi panaudoti paveikslai, nuotraukos, dainų tekstų pavyzdžiai, ritmo bei solfedžio užduotys.
EXTRA 10 % nuolaida
Kupono kodas: NORIU10
Akcija baigiasi už 4d.18:55:36
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Knygoje „Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas“, kuri pateikiama su virtualiais priedais, pristatomas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų mokytojų susidomėjimo jau sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM). Didelis dėmesys skiriamas moksleivių kūrybiškumo, emocinio išraiškingumo formavimo temai. Skaitytojas leidinyje ras daug praktinių EIM taikymo pavyzdžių, sužinos, kaip per muziką ir kitus menus galima mokinį ne tik mokyti, bet ir formuoti jo dorines vertybes, nagrinėti įvairiems amžiaus tarpsniams aktualius klausimus, pvz.: „Kas yra tikra draugystė?“, „Kodėl svarbi yra meilė?“, „Kas yra dvasios stiprybė?“, „Koks yra gyvenimo tikslas?“, „Ar mokame guosti, drąsinti ir užjausti?“ ir pan.
Dirbant pagal EIM, gerėja mokytojo ir mokinio tarpusavio santykiai, o muzikos išraiškos priemonių pažinimas, muzikos kūrinio atlikimas gali tapti priemone aukštesniems tikslams siekti: puoselėjamas mokinių emocinis raštingumas, skatinama mokymosi motyvacija.
Leidinyje trumpai apžvelgiami alfa ir Z kartų ypatumai, nagrinėjamas mokytojams būtinų kompetencijų klausimas, pateikiamos užduotys, siūlomos naudoti muzikos, dailės, literatūros pamokose bei klasės auklėtojų darbe, siekiant geriau pažinti mokinius ir spręsti jiems kylančias problemas.
Knyga galėtų sudominti įvairių dalykų pedagogus ir studentus – būsimus muzikos mokytojus, kurie siekia ugdyti mokinius, suprantančius ne tik muzikos sąrangą, formą, bet ir suvokiančius šį meno dalyką kaip asmeninių gebėjimų – muzikalumo, artistiškumo, sceninio laisvumo, emocinio įtaigumo ugdymo priemonę. Siekiant palengvinti pedagogams šio metodo taikymą, pateikiami virtualūs priedai, kuriuose – siūlomi panaudoti paveikslai, nuotraukos, dainų tekstų pavyzdžiai, ritmo bei solfedžio užduotys.
Atsiliepimai