Ekonomika. Vadovėlis 11-12 klasėms
Ekonomika. Vadovėlis 11-12 klasėms
  • Išparduota
Ekonomiką bandyta parodyti kaip besivystantį gyvą mokslą, kuris itin priklauso nuo materialinės kultūros lygio, visuomenės institucinės raidos, net nuo to, kaip dauguma visuomenės narių jį suvokia ir jo erdvėje veikia. Siekiant šio tikslo vadovėlyje parodomos ekonomistų ginčų ir nesutarimų ištakos. Tai mokys vaikus tolerancijos, gebėjimo įsiklausyti į kitokią nuomonę ir suvokimo, kad kitaip nereiškia blogai, o tik kitaip. Sąmoningai siekta mažinti matematizavimą – taip neatbaidomi matematikos…
  • Leidėjas:
  • Metai: 2004
  • Puslapiai: 176
  • ISBN: 9789986163534
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 16,5 x 21,5 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Ekonomika. Vadovėlis 11-12 klasėms (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Ekonomiką bandyta parodyti kaip besivystantį gyvą mokslą, kuris itin priklauso nuo materialinės kultūros lygio, visuomenės institucinės raidos, net nuo to, kaip dauguma visuomenės narių jį suvokia ir jo erdvėje veikia. Siekiant šio tikslo vadovėlyje parodomos ekonomistų ginčų ir nesutarimų ištakos.

Tai mokys vaikus tolerancijos, gebėjimo įsiklausyti į kitokią nuomonę ir suvokimo, kad kitaip nereiškia blogai, o tik kitaip.

Sąmoningai siekta mažinti matematizavimą – taip neatbaidomi matematikos bijantys vaikai. Jie mokomi kalbėti apie ekonomiką, vertybes, įvairius galimybių laukus. Svarbu ne atsakymas, ne sprendimo būdas, svarbus pats niekada iki galo neatsakytas ir neatsakomas klausimas.

Ypač siekiama parodyti, ko ekonomistai nežino ir kodėl nežino.Užduotys lėmė ir atitinkamą dėstymo formą: iš pradžių supažindinama su pagrindinėmis sąvokomis, paskui iškeliamos problemos ir pateikiama svarbiausia dalis – mokoma apie tai diskutuoti.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Aušra Maldeikienė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2004
  • Puslapiai: 176
  • ISBN: 9789986163534
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 16,5 x 21,5 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių Lietuvių

Ekonomiką bandyta parodyti kaip besivystantį gyvą mokslą, kuris itin priklauso nuo materialinės kultūros lygio, visuomenės institucinės raidos, net nuo to, kaip dauguma visuomenės narių jį suvokia ir jo erdvėje veikia. Siekiant šio tikslo vadovėlyje parodomos ekonomistų ginčų ir nesutarimų ištakos.

Tai mokys vaikus tolerancijos, gebėjimo įsiklausyti į kitokią nuomonę ir suvokimo, kad kitaip nereiškia blogai, o tik kitaip.

Sąmoningai siekta mažinti matematizavimą – taip neatbaidomi matematikos bijantys vaikai. Jie mokomi kalbėti apie ekonomiką, vertybes, įvairius galimybių laukus. Svarbu ne atsakymas, ne sprendimo būdas, svarbus pats niekada iki galo neatsakytas ir neatsakomas klausimas.

Ypač siekiama parodyti, ko ekonomistai nežino ir kodėl nežino.Užduotys lėmė ir atitinkamą dėstymo formą: iš pradžių supažindinama su pagrindinėmis sąvokomis, paskui iškeliamos problemos ir pateikiama svarbiausia dalis – mokoma apie tai diskutuoti.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)