Atsiliepimai
Aprašymas
Dešimtmečiais vadovai nuolat girdėdavo kolegas, viršininkus, profesorius ir žinovus sakant, kad išsigelbėjimas ateis užkariavus didelę rinkos dalį. Todėl jie kiekvieną savo organizacijos elementą - nuo strategijos ir pardavimų iki rinkodaros ir gamybos - skyrė šiam tikslui.
Mokymai, skatinimo sistemos ir pavyzdžiai iš kitų verslo sričių dar labiau stiprino jų ryžtą. Tačiau knygos autoriai teigia, kad ši rinkos dalies manija, užuot suteikusi galimybių didinti pelną brandžiose rinkose, jas žlugdo. Kodėl?
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Sinari.
Pardavėjo reitingas: Naujokas
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Loke.
Pardavėjo reitingas: 91%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Pušaitė.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Rasuze.
Pardavėjo reitingas: 100%
Dešimtmečiais vadovai nuolat girdėdavo kolegas, viršininkus, profesorius ir žinovus sakant, kad išsigelbėjimas ateis užkariavus didelę rinkos dalį. Todėl jie kiekvieną savo organizacijos elementą - nuo strategijos ir pardavimų iki rinkodaros ir gamybos - skyrė šiam tikslui.
Mokymai, skatinimo sistemos ir pavyzdžiai iš kitų verslo sričių dar labiau stiprino jų ryžtą. Tačiau knygos autoriai teigia, kad ši rinkos dalies manija, užuot suteikusi galimybių didinti pelną brandžiose rinkose, jas žlugdo. Kodėl?
Atsiliepimai