Atsiliepimai
Aprašymas
Liudvikos Kaukėnaitės knyga „Darbų pavyzdžiai III–IV lavinamajai klasei“ skirta specialiųjų poreikių turintiems mokiniams, ypač lavinamųjų klasių mokiniams. Ši metodinė priemonė orientuota į praktinių užduočių, skirtų lavinti smulkiosios motorikos, kūrybiškumo ir savarankiškumo įgūdžius, pateikimą. Knygoje pateikiami įvairūs darbų pavyzdžiai, iliustruoti aiškiomis nuotraukomis ir žingsnis po žingsnio instrukcijomis, kad mokiniai galėtų lengvai sekti ir atlikti užduotis savarankiškai arba su minimalia mokytojo pagalba.
Leidinyje nagrinėjamos įvairios kūrybinės veiklos sritys, tokios kaip darbas su natūraliomis medžiagomis, popieriumi, audiniais ir kitomis medžiagomis, atsižvelgiant į mokinių amžių ir gebėjimus. Knyga taip pat apima metodines rekomendacijas mokytojams, padedančias pritaikyti užduotis individualiems mokinių poreikiams.
Šis leidinys yra vertingas šaltinis pedagogams, dirbantiems su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais, siekiant ugdyti jų praktinius įgūdžius ir kūrybiškumą.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Ex Umbra.
Pardavėjo reitingas: 96%
Liudvikos Kaukėnaitės knyga „Darbų pavyzdžiai III–IV lavinamajai klasei“ skirta specialiųjų poreikių turintiems mokiniams, ypač lavinamųjų klasių mokiniams. Ši metodinė priemonė orientuota į praktinių užduočių, skirtų lavinti smulkiosios motorikos, kūrybiškumo ir savarankiškumo įgūdžius, pateikimą. Knygoje pateikiami įvairūs darbų pavyzdžiai, iliustruoti aiškiomis nuotraukomis ir žingsnis po žingsnio instrukcijomis, kad mokiniai galėtų lengvai sekti ir atlikti užduotis savarankiškai arba su minimalia mokytojo pagalba.
Leidinyje nagrinėjamos įvairios kūrybinės veiklos sritys, tokios kaip darbas su natūraliomis medžiagomis, popieriumi, audiniais ir kitomis medžiagomis, atsižvelgiant į mokinių amžių ir gebėjimus. Knyga taip pat apima metodines rekomendacijas mokytojams, padedančias pritaikyti užduotis individualiems mokinių poreikiams.
Šis leidinys yra vertingas šaltinis pedagogams, dirbantiems su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais, siekiant ugdyti jų praktinius įgūdžius ir kūrybiškumą.
Atsiliepimai