Atsiliepimai
Aprašymas
Abstract: This thesis handles a topic which is of high importance for all companies doing business internationally . But nevertheless there are still less companies who make this a subject of everydaylife. What I am talking about is culture, cultural differences and cross cultural management. What makes it so difficult for people of different cultures to communicate, to work together, to live side by side in harmony without misunderstanding ? It is our culture and the difference between our cultures often mentioned not at all. But at the latest if there appear problems you will recognize the differences in understanding, thinking, behavior, ... This thesis should make a small contribution to get a better understanding that culture is something we must accept and that we can not neglect if we are doing business internationally. There is a short overview with demographical and economical data of the last thirty years of both countries. It continues with the main topic - the cultural dimension (theoretical background followed by some models of identifying different cultures, the cultural profiles of both countries, the Singaporean culture and its characteristics, behavior and problems as expatriate in Singapore, do's and don'ts. After this I explain the theory on a concrete example: a Business Reengeneering project realized in both countreis (Singapore and Austria) on which I have collaborated for altogether eleven months. At last I answer the question how culture influences the business culture, the implementation of Business Process Reengineering and the Management of Change. With a critical outlook concerning this topic I want to round off the thesis. Kurze Inhaltsbeschreibung: In der Arbeit wurden von mir Vorgangsweisen, Erfolgsfaktoren und Ergebnisse von Reenginering Prozessen vor dem Hintergrund zweier unterschiedlicher gesellschaftlicher Kulturen beschrieben und problematisiert. Bei den beiden Vergleichskulturen handelt es sich um die von Ãsterreich undŽenkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai