Atsiliepimai
Aprašymas
Tai – ne pratybos, tai – chemiko užrašai!
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai „Chemiko užrašų“ rengimo principai:
„Chemiko užrašų“ struktūra paprasta ir aiški – pateikiamos užduotys žymimos sutartiniais ženklais, kiekvienas ženklas turi savo paskirtį ir vietą.
Diskusija. Mokiniai turi galimybę kritiškai vertinti informaciją, mokslo ir technologijų plėtotės poveikį gamtai. Ugdomas savarankiškumas, kūrybingumas ir vaizduotė.
Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.
Įsivertinimas. Mokiniai turi galimybę parašyti savo nuomonę apie tai, kaip atliko darbus ir užduotis, kaip jiems sekėsi, ką norėtų daryti kitaip ir pan.
Atliekame tyrimą. Mokiniai kelia hipotezes ir klausimus, atlieka tyrimus, apibendrina gautus duomenis, formuluoja pagrįstas išvadas ir atsako į susijusius su tyrimu klausimus.
Tai – ne pratybos, tai – chemiko užrašai!
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai „Chemiko užrašų“ rengimo principai:
„Chemiko užrašų“ struktūra paprasta ir aiški – pateikiamos užduotys žymimos sutartiniais ženklais, kiekvienas ženklas turi savo paskirtį ir vietą.
Diskusija. Mokiniai turi galimybę kritiškai vertinti informaciją, mokslo ir technologijų plėtotės poveikį gamtai. Ugdomas savarankiškumas, kūrybingumas ir vaizduotė.
Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.
Įsivertinimas. Mokiniai turi galimybę parašyti savo nuomonę apie tai, kaip atliko darbus ir užduotis, kaip jiems sekėsi, ką norėtų daryti kitaip ir pan.
Atliekame tyrimą. Mokiniai kelia hipotezes ir klausimus, atlieka tyrimus, apibendrina gautus duomenis, formuluoja pagrįstas išvadas ir atsako į susijusius su tyrimu klausimus.
Atsiliepimai