Atsiliepimai
Aprašymas
Mokymo priemonės tikslas - mokyti vaikus taisyklingai tarti ir skirti i-y garsus, ugdyti foneminį suvokimą, formuoti žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžius. Kūrybiškai pritaikant, priemonė taip pat tinka žodyno ir rišliosios kalbos plėtojimui.
Pateikta vaizdinė medžiaga padės įtvirtinti šiuos įgūdžius bei įveikti foneminio suvokimo sunkumus. Mokomoji priemonė skirta darbui logopedinių pratybų ir pamokų 1–4 klasėse metu. Mokomuosius žaidimus galima žaisti individualiai, poromis ir grupėmis.
Rekomenduojami vertinimo kriterijai boružėlių kortelėse, kuriuos mokytojas pasirenka individualiai, atsižvelgdamas į individualius mokinio gebėjimus.
Mokymo(si) priemonė skirta priešmokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, turintiems nepakankamai išlavintą foneminį suvokimą, nepakankamus žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžius, neišplėtotą žodyną, rišliąją kalbą, patiriantiems skaitymo, rašymo sunkumų, diferencijuojant trumpojo ir ilgojo garso i–y tarimą.
Priemonėje yra 2 žaidimai, kuriuos sudaro:
Žaidimo lenta.
80 spalvotų paveikslėlių kortelių.
8 sunumeruotos „Paveikslėlių pasitikrinimo lentelės". Kiekvienoje lentelėje yra pavaizduota po 10 spalvotų skirtingų paveikslėlių. Šiomis lentelėmis gali naudotis ne tik mokiniai, bet ir vaikai, kurie dar neskaito.
2 „Žodžių rašybos pasitikrinimo lentelės".
2 dvipusės kortelės garsų i-y skyrimui, skirtos foneminio suvokimo ugdymo užduotims pamokų arba pratybų metu.
6 boružėlių įsivertinimo kortelės.
8 sunumeruotų „Paveikslėlių pasitikrinimo lentelių" ir 80 paveikslėlių kortelių fono spalvos yra susietos su 1 ir 2 „Žodžių rašybos pasitikrinimo lentelėse" parašytų žodžių spalvomis.
Pateikiamos žaidimų rekomendacijos, kaip dirbti su užduočių lenta ir paveikslėlių kortelėmis. Priemone gali naudotis priešmokyklinio ugdymo ir pradinių klasių mokytojai, logopedai, specialieji pedagogai, tėvai, globėjai.
Žaisdami vaikai išmoksta teisingai pavadinti paveikslėlius, juos užrašyti ir perskaityti. Pasitikrinimo kortelės moko vaikus dirbti savarankiškai, ugdo bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus dirbant porose, grupėse.
Mokymo priemonės tikslas - mokyti vaikus taisyklingai tarti ir skirti i-y garsus, ugdyti foneminį suvokimą, formuoti žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžius. Kūrybiškai pritaikant, priemonė taip pat tinka žodyno ir rišliosios kalbos plėtojimui.
Pateikta vaizdinė medžiaga padės įtvirtinti šiuos įgūdžius bei įveikti foneminio suvokimo sunkumus. Mokomoji priemonė skirta darbui logopedinių pratybų ir pamokų 1–4 klasėse metu. Mokomuosius žaidimus galima žaisti individualiai, poromis ir grupėmis.
Rekomenduojami vertinimo kriterijai boružėlių kortelėse, kuriuos mokytojas pasirenka individualiai, atsižvelgdamas į individualius mokinio gebėjimus.
Mokymo(si) priemonė skirta priešmokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, turintiems nepakankamai išlavintą foneminį suvokimą, nepakankamus žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžius, neišplėtotą žodyną, rišliąją kalbą, patiriantiems skaitymo, rašymo sunkumų, diferencijuojant trumpojo ir ilgojo garso i–y tarimą.
Priemonėje yra 2 žaidimai, kuriuos sudaro:
Žaidimo lenta.
80 spalvotų paveikslėlių kortelių.
8 sunumeruotos „Paveikslėlių pasitikrinimo lentelės". Kiekvienoje lentelėje yra pavaizduota po 10 spalvotų skirtingų paveikslėlių. Šiomis lentelėmis gali naudotis ne tik mokiniai, bet ir vaikai, kurie dar neskaito.
2 „Žodžių rašybos pasitikrinimo lentelės".
2 dvipusės kortelės garsų i-y skyrimui, skirtos foneminio suvokimo ugdymo užduotims pamokų arba pratybų metu.
6 boružėlių įsivertinimo kortelės.
8 sunumeruotų „Paveikslėlių pasitikrinimo lentelių" ir 80 paveikslėlių kortelių fono spalvos yra susietos su 1 ir 2 „Žodžių rašybos pasitikrinimo lentelėse" parašytų žodžių spalvomis.
Pateikiamos žaidimų rekomendacijos, kaip dirbti su užduočių lenta ir paveikslėlių kortelėmis. Priemone gali naudotis priešmokyklinio ugdymo ir pradinių klasių mokytojai, logopedai, specialieji pedagogai, tėvai, globėjai.
Žaisdami vaikai išmoksta teisingai pavadinti paveikslėlius, juos užrašyti ir perskaityti. Pasitikrinimo kortelės moko vaikus dirbti savarankiškai, ugdo bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus dirbant porose, grupėse.
Atsiliepimai