Tai – ne pratybos, tai – biologo užrašai!
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai BIOLOGO UŽRAŠŲ rengimo principai:
· ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos; · atitinka biologijos bendrąsias ugdymo programas ir biologijos brandos egzamino programą; · nagrinėjami procesai ar reiškiniai s…
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai BIOLOGO UŽRAŠŲ rengimo principai:
· ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos; · atitinka biologijos bendrąsias ugdymo programas ir biologijos brandos egzamino programą; · nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, šiandienos aktualijomis, pateikiami remiantis naujausiais atradimais ir technologijomis; · kryptingai orientuoti į savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, informacijos paiešką įvairiuose informacijos šaltiniuose (žinynuose, enciklopedijose, atlasuose, duomenų bazėse, internete), naudojimąsi mokomosiomis kompiuterių programomis, virtualiosiomis laboratorijomis ir mikroskopais; · didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos.
BIOLOGO UŽRAŠŲ struktūra paprasta ir aiški – pateikiamos užduotys žymimos sutartiniais ženklais, kiekvienas ženklas turi savo paskirtį ir vietą.
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai BIOLOGO UŽRAŠŲ rengimo principai:
· ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos; · atitinka biologijos bendrąsias ugdymo programas ir biologijos brandos egzamino programą; · nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, šiandienos aktualijomis, pateikiami remiantis naujausiais atradimais ir technologijomis; · kryptingai orientuoti į savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, informacijos paiešką įvairiuose informacijos šaltiniuose (žinynuose, enciklopedijose, atlasuose, duomenų bazėse, internete), naudojimąsi mokomosiomis kompiuterių programomis, virtualiosiomis laboratorijomis ir mikroskopais; · didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos.
BIOLOGO UŽRAŠŲ struktūra paprasta ir aiški – pateikiamos užduotys žymimos sutartiniais ženklais, kiekvienas ženklas turi savo paskirtį ir vietą.
Atsiliepimai
Gabija
2017-12-10
Ar šiose pratybose „Biologo užrašai XI-XII klasei. Organizmų požymių paveldėjimas ir genų technologijos" yra atsakymai?
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai
Ar šiose pratybose „Biologo užrašai XI-XII klasei. Organizmų požymių paveldėjimas ir genų technologijos" yra atsakymai?