Atsiliepimai
Aprašymas
1963-iaisiais su 50 dolerių pradiniu kapitalu įkurtos kompanijos metinės pajamos buvo 8 tūkstančiai dolerių, šiandien siekia 30 milijardų. NIKE ženkliukas – šuoras – visame pasaulyje yra labiausiai atpažįstamas prekės ženklas. Kompanijos sėkmė studijuojama prestižiniuose pasaulio universitetuose ir pripažįstama, jog tai ne tik verslas – tai kultūra. Tačiau jos kūrėjas, keturis dešimtmečius patikimai kompaniją valdęs Philas Knightas, sugebėjo išlikti mįsle. Jeigu ne vienas filmas, šiandien greičiausiai neturėtume šių atvirų, necenzūruotų, su gera humoro doze ir be pasipūtimo parašytų prisiminimų – istorijos apie tai, koks impulsas stūmė aistringą bėgiką įkurti dinamišką, iššūkių nebijančią kompaniją. Pasakojimo, su kokiomis siaubingomis kliūtimis jam teko susidurti, kaip jis išliko spaudžiamas negailestingų varžovų ir kaip subūrė ištikimų „kvėšų" šutvę, kuri kartu su juo per naktį tapo milijonieriais.
„Batų vilkas" – tai knyga apie tikėjimą beprotiška idėja ir neįveikiama sporto galia.
Pažįstu Philą Knightą nuo vaikystės, bet tikrai susipažinau su juo tik atsivertęs šią gražią, sukrečiančią, intymią knygą. Taip pat ir su Nike. Didžiavausi dėvėdamas jos sportinę aprangą ir avalynę, tik nesupratau, kokia nuostabi atradimų, išlikimo ir triumfo saga slypi už kiekvieno šuoro. Atviri, linksmi, pilni įtampos, gražiai parašyti – tai memuarai tiems, kurie myli sportą, bet pirmiausia tai knyga žmonėms, mėgstantiems skaityti memuarus.
Andre Agassi
Nike įkūrėjo Philo Knighto memuaruose glaudžiai susipina asmeninės mintys, patirtys ir įvairiausios verslo pasaulio subtilybės, tačiau čia nerasite konkretaus atsakymo, ką reikėtų daryti, kad beprotiška idėja taptų sėkmės istorija. Prisiminimų skaitytojas ilgainiui supranta, jog Nike – ne tik sporto prekių gamybos įmonė. Tai gyvenimo būdas, išskirtinis mąstymas, pergalių siekimas ir noras būti geresniam, nei buvai vakar. Kiekvienas žmogus čia ras įkvėpimo ir motyvacijos siekti užsibrėžtų tikslų, nebijoti kylančių trikdžių. O juk kartais kelias į sėkmę prasideda būtent nuo nedidelio padrąsinimo, gal ir visai neatsitiktinai sutampančio su Nike šūkiu: Just Do It.
Airinė Palšytė
Kiti šios knygos leidimai:
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Rūta Ben.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Linar.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.
1963-iaisiais su 50 dolerių pradiniu kapitalu įkurtos kompanijos metinės pajamos buvo 8 tūkstančiai dolerių, šiandien siekia 30 milijardų. NIKE ženkliukas – šuoras – visame pasaulyje yra labiausiai atpažįstamas prekės ženklas. Kompanijos sėkmė studijuojama prestižiniuose pasaulio universitetuose ir pripažįstama, jog tai ne tik verslas – tai kultūra. Tačiau jos kūrėjas, keturis dešimtmečius patikimai kompaniją valdęs Philas Knightas, sugebėjo išlikti mįsle. Jeigu ne vienas filmas, šiandien greičiausiai neturėtume šių atvirų, necenzūruotų, su gera humoro doze ir be pasipūtimo parašytų prisiminimų – istorijos apie tai, koks impulsas stūmė aistringą bėgiką įkurti dinamišką, iššūkių nebijančią kompaniją. Pasakojimo, su kokiomis siaubingomis kliūtimis jam teko susidurti, kaip jis išliko spaudžiamas negailestingų varžovų ir kaip subūrė ištikimų „kvėšų" šutvę, kuri kartu su juo per naktį tapo milijonieriais.
„Batų vilkas" – tai knyga apie tikėjimą beprotiška idėja ir neįveikiama sporto galia.
Pažįstu Philą Knightą nuo vaikystės, bet tikrai susipažinau su juo tik atsivertęs šią gražią, sukrečiančią, intymią knygą. Taip pat ir su Nike. Didžiavausi dėvėdamas jos sportinę aprangą ir avalynę, tik nesupratau, kokia nuostabi atradimų, išlikimo ir triumfo saga slypi už kiekvieno šuoro. Atviri, linksmi, pilni įtampos, gražiai parašyti – tai memuarai tiems, kurie myli sportą, bet pirmiausia tai knyga žmonėms, mėgstantiems skaityti memuarus.
Andre Agassi
Nike įkūrėjo Philo Knighto memuaruose glaudžiai susipina asmeninės mintys, patirtys ir įvairiausios verslo pasaulio subtilybės, tačiau čia nerasite konkretaus atsakymo, ką reikėtų daryti, kad beprotiška idėja taptų sėkmės istorija. Prisiminimų skaitytojas ilgainiui supranta, jog Nike – ne tik sporto prekių gamybos įmonė. Tai gyvenimo būdas, išskirtinis mąstymas, pergalių siekimas ir noras būti geresniam, nei buvai vakar. Kiekvienas žmogus čia ras įkvėpimo ir motyvacijos siekti užsibrėžtų tikslų, nebijoti kylančių trikdžių. O juk kartais kelias į sėkmę prasideda būtent nuo nedidelio padrąsinimo, gal ir visai neatsitiktinai sutampančio su Nike šūkiu: Just Do It.
Airinė Palšytė
Atsiliepimai
Nuostabi knyga, dar kart primine, kaip svarbu siekti savo tiksliu no matter what:)
Niekada nerasau komentaru, bet sitai knygai parasysiu. Jeigu mastai pirkti - pirk. Siais metais perskaiciau apie 40 knygu. Nuo psichologijos iki finansu ir t.t. Aplink mus yra daug geru knygu.. Bet sita yra vienintele, kuria noreciau perskaityti dar karta, lyg pirma karta.. Nuostabi knyga.
nuostabu. puikus rasymo stilius, idomi istorija
Puiki knyga. Vyras džiaugiasi dovana
Nuostabi knyga, visa šuoro ženklo istorija puikiai aprašyta šioje knygoje. ?