1,43 €
1,59 €
-10% su kodu: NORIU10
4,59 €
Baltos lankos Nr. 27
Baltos lankos Nr. 27
1,43 €
1,59 €
  • Turime sandėlyje
Baltos lankos Nr. 27
Baltos lankos Nr. 27
Perskaityta: 4,59 €
Šis „Baltų lankų" numeris daugiausia skiriamas rašytiniam žodžiui, jo galimybėms nagrinėti.„Ką galime pasakyti vienas kitam?" – klausia Alphonso Lingis. Apie ką ir kaip galime kalbėtis tada, kai mūsų nesieja nei tradicinio, nei racionalaus, nei kasdienio proto, nei ideologinis bendrumas? Ar galime kalbėti už save pačius ir savo pačių vardu, neištirpdami bendrų žodžių bendrybėse? Stephenas Greenblattas, naujojo istorizmo arba vadinamosios kultūrinės poetikos kūrėjas, atveria kitus raštiško saky…
1.43 2025-09-14 07:59:00
SKAITYTA KNYGA
  • Leidėjas:
  • Metai: 2007
  • Puslapiai: 208
  • EAN-13: 2200100738911
  • Formatas: 14,3 x 20 x 1,4 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu NORIU103d.10:59:06

Baltos lankos Nr. 27 (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

1,59 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Perskaitytos

4,59 €
Labai gera Elėja 87%

Aprašymas

Šis „Baltų lankų" numeris daugiausia skiriamas rašytiniam žodžiui, jo galimybėms nagrinėti.
„Ką galime pasakyti vienas kitam?" – klausia Alphonso Lingis. Apie ką ir kaip galime kalbėtis tada, kai mūsų nesieja nei tradicinio, nei racionalaus, nei kasdienio proto, nei ideologinis bendrumas? Ar galime kalbėti už save pačius ir savo pačių vardu, neištirpdami bendrų žodžių bendrybėse?

Stephenas Greenblattas, naujojo istorizmo arba vadinamosios kultūrinės poetikos kūrėjas, atveria kitus raštiško sakymo ir jo supratimo ribinius aspektus. Jis užklausia ir tradicinės literatūros istorijos ideologinius pagrindus, ir dabartinius mėginimus kitaip, alternatyviai grįsti šią discipliną, visų pirma sekdamas nacionalinės literatūros sampratos naujausias peripetijas bei metamorfozes ir tirdamas jos akligatvius. „Kalba yra slidžiausias iš žmogaus kūrinių; kaip ir jos kalbėtojai, ji nesilaiko nustatytų ribų ir, kaip vaizduotės, jos galų gale negalima numatyti ar valdyti" – baigia jis.

Arūno Sverdiolo etiude taip pat fiksuojamos tam tikros rašytinio pranešimo veiksmingumo ribos: sociokultūrinėje plotmėje aptariamas tekstų funkcionavimas/nefunkcionavimas dabartinėje lietuvių kultūroje ir mėginama siūlyti/nesiūlyti paradoksalią, „kierkegorinę-abraominę" savitikslės knygų rašymo bei jų leidimo niekam, sakymo sienai programą.
Algis Mickūnas pateikia filosofinį klasikinės rusų literatūros perskaitymą, gretindamas ją su pamatiniu

Vakarų modernizacijos, Apšvietos ir jos kritikos kontekstu. Rusų literatūra čia pasirodo kaip „integraliojo aš" – vertybinio pamato paieška. Kartu pastarasis tekstas pradeda antrąjį, fenomenologinį, žurnalo numerio bloką.

Mintautas Gutauskas nagrinėja akvariumo, kaip žuvies kūno savito stebėjimo lauko, patirtį, gretindamas „klasikinę" mokslinę ir „dabartinę" vojeristinę strategijas, jų variantus bei derinius. Kaip seminarinis tekstas spausdinama klasikinio fenomenologijos veikalo – Maurice'o Merleau-Ponty „Suvokimo fenomenologijos" IV-oji dalis – „Fenomenalinis laukas" (žurnale jau buvo spausdintos kelios. Žr.: „Baltos lankos", 2002, Nr. 14; 2006, Nr. 23; 2007, Nr. 24). Pagaliau „Žodyno" rubrikoje pateikiama Vytauto Kavolio straipsnio apie meno sociologiją, savo laiku parašyto „Britų Enciklopedijai", pirmoji dalis. Kavolis nebuvo fenomenologas ir tokiu savęs nelaikė, bet jo teorinės įžvalgos į meno ir apskritai kultūros dalykus yra mažų mažiausiai „draugiškos" fenomenologijai.

EXTRA 10 % nuolaida su kodu: NORIU10

1,43 €
1,59 €
Turime sandėlyje

Akcija baigiasi už 3d.10:59:06

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,02 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 4,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Elėja.

Pardavėjo reitingas:  87%

Knygos būklė

Formatai:

1,59 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Perskaitytos

4,59 €
Labai gera
Elėja 87%

Šis „Baltų lankų" numeris daugiausia skiriamas rašytiniam žodžiui, jo galimybėms nagrinėti.
„Ką galime pasakyti vienas kitam?" – klausia Alphonso Lingis. Apie ką ir kaip galime kalbėtis tada, kai mūsų nesieja nei tradicinio, nei racionalaus, nei kasdienio proto, nei ideologinis bendrumas? Ar galime kalbėti už save pačius ir savo pačių vardu, neištirpdami bendrų žodžių bendrybėse?

Stephenas Greenblattas, naujojo istorizmo arba vadinamosios kultūrinės poetikos kūrėjas, atveria kitus raštiško sakymo ir jo supratimo ribinius aspektus. Jis užklausia ir tradicinės literatūros istorijos ideologinius pagrindus, ir dabartinius mėginimus kitaip, alternatyviai grįsti šią discipliną, visų pirma sekdamas nacionalinės literatūros sampratos naujausias peripetijas bei metamorfozes ir tirdamas jos akligatvius. „Kalba yra slidžiausias iš žmogaus kūrinių; kaip ir jos kalbėtojai, ji nesilaiko nustatytų ribų ir, kaip vaizduotės, jos galų gale negalima numatyti ar valdyti" – baigia jis.

Arūno Sverdiolo etiude taip pat fiksuojamos tam tikros rašytinio pranešimo veiksmingumo ribos: sociokultūrinėje plotmėje aptariamas tekstų funkcionavimas/nefunkcionavimas dabartinėje lietuvių kultūroje ir mėginama siūlyti/nesiūlyti paradoksalią, „kierkegorinę-abraominę" savitikslės knygų rašymo bei jų leidimo niekam, sakymo sienai programą.
Algis Mickūnas pateikia filosofinį klasikinės rusų literatūros perskaitymą, gretindamas ją su pamatiniu

Vakarų modernizacijos, Apšvietos ir jos kritikos kontekstu. Rusų literatūra čia pasirodo kaip „integraliojo aš" – vertybinio pamato paieška. Kartu pastarasis tekstas pradeda antrąjį, fenomenologinį, žurnalo numerio bloką.

Mintautas Gutauskas nagrinėja akvariumo, kaip žuvies kūno savito stebėjimo lauko, patirtį, gretindamas „klasikinę" mokslinę ir „dabartinę" vojeristinę strategijas, jų variantus bei derinius. Kaip seminarinis tekstas spausdinama klasikinio fenomenologijos veikalo – Maurice'o Merleau-Ponty „Suvokimo fenomenologijos" IV-oji dalis – „Fenomenalinis laukas" (žurnale jau buvo spausdintos kelios. Žr.: „Baltos lankos", 2002, Nr. 14; 2006, Nr. 23; 2007, Nr. 24). Pagaliau „Žodyno" rubrikoje pateikiama Vytauto Kavolio straipsnio apie meno sociologiją, savo laiku parašyto „Britų Enciklopedijai", pirmoji dalis. Kavolis nebuvo fenomenologas ir tokiu savęs nelaikė, bet jo teorinės įžvalgos į meno ir apskritai kultūros dalykus yra mažų mažiausiai „draugiškos" fenomenologijai.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)
× promo banner
[{"option":"93","probability":1,"style":{"backgroundColor":"#da1e2d"},"image":{"uri":"\/uploads\/images\/wheel_of_fortune\/68c116ea05a901757484778.png","sizeMultiplier":0.6,"landscape":true,"offsetX":-50}},{"option":"92","probability":20,"style":{"backgroundColor":"#f2f2f2"},"image":{"uri":"\/uploads\/images\/wheel_of_fortune\/68c02c908e7b91757424784.png","sizeMultiplier":0.6,"landscape":true,"offsetX":-50}},{"option":"91","probability":14,"style":{"backgroundColor":"#da1e2d"},"image":{"uri":"\/uploads\/images\/wheel_of_fortune\/68c02c796a6721757424761.png","sizeMultiplier":0.6,"landscape":true,"offsetX":-50}},{"option":"90","probability":16,"style":{"backgroundColor":"#f2f2f2"},"image":{"uri":"\/uploads\/images\/wheel_of_fortune\/68c02c643d12e1757424740.png","sizeMultiplier":0.6,"landscape":true,"offsetX":-50}},{"option":"89","probability":15,"style":{"backgroundColor":"#dd1e2e"},"image":{"uri":"\/uploads\/images\/wheel_of_fortune\/68c02c4cbd2651757424716.png","sizeMultiplier":0.6,"landscape":true,"offsetX":-50}},{"option":"88","probability":15,"style":{"backgroundColor":"#f2f2f2"},"image":{"uri":"\/uploads\/images\/wheel_of_fortune\/68c02bd3ad9ff1757424595.png","sizeMultiplier":0.6,"landscape":true,"offsetX":-50}},{"option":"87","probability":17,"style":{"backgroundColor":"#de1e2e"},"image":{"uri":"\/uploads\/images\/wheel_of_fortune\/68c02b8a530ca1757424522.png","sizeMultiplier":0.6,"landscape":true,"offsetX":-50}},{"option":"86","probability":2,"style":{"backgroundColor":"#f3f3f3"},"image":{"uri":"\/uploads\/images\/wheel_of_fortune\/68c02b71066401757424497.png","sizeMultiplier":0.6,"landscape":true,"offsetX":-50}}]