Su kodu NORIU10 kaina tik 16,10 €
17,89 €
Auklėjimo ir mokymo sinergija emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste: pedagogo praktinės patirties aspektas
Auklėjimo ir mokymo sinergija emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste: pedagogo praktinės patirties aspektas
16,10 €
17,89 €
  • Turime sandėlyje
Monografijoje „Auklėjimo ir mokymo sinergija Emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste: pedagogo praktinės patirties aspektas" nagrinėjamas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų pedagogų susidomėjimo sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM) bei pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai, atspindintys jaunų pedagogų ir daugiau nei dvidešimties metų šio metodo taikymo bendrojo ugdymo mokykloje patirtį turinčių muzikos mokytojų nuomones. Skaitytojai leidinyje ras ne tik EIM pristatymą žymiausių filosofi…
16.10 2024-04-22 07:59:00
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu NORIU103d.05:03:18

Auklėjimo ir mokymo sinergija emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste: pedagogo praktinės patirties aspektas | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

17,89 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Aprašymas

Monografijoje „Auklėjimo ir mokymo sinergija Emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste: pedagogo praktinės patirties aspektas" nagrinėjamas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų pedagogų susidomėjimo sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM) bei pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai, atspindintys jaunų pedagogų ir daugiau nei dvidešimties metų šio metodo taikymo bendrojo ugdymo mokykloje patirtį turinčių muzikos mokytojų nuomones.

Skaitytojai leidinyje ras ne tik EIM pristatymą žymiausių filosofinių bei muzikinių ugdymo koncepcijų kontekste, bet ir sužinos šios monografijos tyrimo apie metodo reikšmę, galimybes bei būtinas kompetencijas auklėjant ir ugdant dabarties mokyklose besimokančias Z ir alfa kartas. Monografija galėtų sudominti mokslininkus ir pedagogus, nes leidinyje nagrinėjamas požiūris į muzikos dalyką kaip mokinių asmeninių gebėjimų – muzikalumo, artistiškumo, sceninio laisvumo, emocinio įtaigumo ugdymo bei auklėjimo priemonę.

The monographie "Synergies between Education and Teaching within the emotional Method: the Aspect of Teacher's Practical Experience" examines the Emotional Imitation Method (EIM) of music and other teachers and presents the results of a qualitative study reflecting the general opinions of music teachers with experience in school education.

Readers will find in the publication not only the presentation of EIM in the context of the most famous philosophical and musical concepts of education, but also the research of this monographie on the significance of the method, its possibilities and necessary competencies in educating and educating Z and alpha generations in current schools. The monographie could be of interest to researchers and educators, as the publication examines the approach to the subject of music as a means of developing students' personal abilities - musicality, artistry, stage freedom, emotional persuasiveness.

EXTRA 10 %nuolaida

16,10 €
17,89 €
Turime sandėlyje

Kupono kodas: NORIU10

Akcija baigiasi už 3d.05:03:18

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,18 Knygų Eurų!?
Pridėti dovanų dėžutę?
Daugiau

Formatai:

17,89 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Monografijoje „Auklėjimo ir mokymo sinergija Emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste: pedagogo praktinės patirties aspektas" nagrinėjamas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų pedagogų susidomėjimo sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM) bei pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai, atspindintys jaunų pedagogų ir daugiau nei dvidešimties metų šio metodo taikymo bendrojo ugdymo mokykloje patirtį turinčių muzikos mokytojų nuomones.

Skaitytojai leidinyje ras ne tik EIM pristatymą žymiausių filosofinių bei muzikinių ugdymo koncepcijų kontekste, bet ir sužinos šios monografijos tyrimo apie metodo reikšmę, galimybes bei būtinas kompetencijas auklėjant ir ugdant dabarties mokyklose besimokančias Z ir alfa kartas. Monografija galėtų sudominti mokslininkus ir pedagogus, nes leidinyje nagrinėjamas požiūris į muzikos dalyką kaip mokinių asmeninių gebėjimų – muzikalumo, artistiškumo, sceninio laisvumo, emocinio įtaigumo ugdymo bei auklėjimo priemonę.

The monographie "Synergies between Education and Teaching within the emotional Method: the Aspect of Teacher's Practical Experience" examines the Emotional Imitation Method (EIM) of music and other teachers and presents the results of a qualitative study reflecting the general opinions of music teachers with experience in school education.

Readers will find in the publication not only the presentation of EIM in the context of the most famous philosophical and musical concepts of education, but also the research of this monographie on the significance of the method, its possibilities and necessary competencies in educating and educating Z and alpha generations in current schools. The monographie could be of interest to researchers and educators, as the publication examines the approach to the subject of music as a means of developing students' personal abilities - musicality, artistry, stage freedom, emotional persuasiveness.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%