9,39 €
Aptarnavimas paslaugų įmonėse
Aptarnavimas paslaugų įmonėse
  • Išparduota
Aptarnavimas paslaugų įmonėse
Aptarnavimas paslaugų įmonėse
Perskaityta: 9,39 €
Tai mokomoji knyga, skirta aptarnavimo kokybės, klientų aptarnavimo procesų ir paslaugų teikimo organizavimo analizei. Leidinyje nagrinėjami pagrindiniai paslaugų sektoriaus veikimo principai, klientų poreikių tenkinimo metodai bei aptarnavimo standartų svarba. Knygoje pateikiamos praktinės situacijos, kurios padeda geriau suprasti klientų aptarnavimo iššūkius ir sprendimo būdus. Leidinys ypač naudingas studentams, besimokantiems paslaugų vadybos ar verslo administravimo srityse, taip pat pasl…
9.39
SKAITYTA KNYGA

Aptarnavimas paslaugų įmonėse | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

9,39 €
Kaip nauja! Raštininkas 100%

Aprašymas

Tai mokomoji knyga, skirta aptarnavimo kokybės, klientų aptarnavimo procesų ir paslaugų teikimo organizavimo analizei. Leidinyje nagrinėjami pagrindiniai paslaugų sektoriaus veikimo principai, klientų poreikių tenkinimo metodai bei aptarnavimo standartų svarba.

Knygoje pateikiamos praktinės situacijos, kurios padeda geriau suprasti klientų aptarnavimo iššūkius ir sprendimo būdus. Leidinys ypač naudingas studentams, besimokantiems paslaugų vadybos ar verslo administravimo srityse, taip pat paslaugų sektoriuje dirbantiems specialistams, siekiantiems tobulinti savo įgūdžius ir gilinti žinias apie aptarnavimo kokybės gerinimą.

Autorių komanda – Danguolė Baltrūnaitė, Rasa Melville ir Regina Andriukaitienė – remiasi tiek teorinėmis žiniomis, tiek praktine patirtimi, pateikdamos aiškias ir struktūruotas įžvalgas apie paslaugų įmonių veiklą.

  • Kaina: 9,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Raštininkas.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

9,39 €
Kaip nauja!
Raštininkas 100%

Tai mokomoji knyga, skirta aptarnavimo kokybės, klientų aptarnavimo procesų ir paslaugų teikimo organizavimo analizei. Leidinyje nagrinėjami pagrindiniai paslaugų sektoriaus veikimo principai, klientų poreikių tenkinimo metodai bei aptarnavimo standartų svarba.

Knygoje pateikiamos praktinės situacijos, kurios padeda geriau suprasti klientų aptarnavimo iššūkius ir sprendimo būdus. Leidinys ypač naudingas studentams, besimokantiems paslaugų vadybos ar verslo administravimo srityse, taip pat paslaugų sektoriuje dirbantiems specialistams, siekiantiems tobulinti savo įgūdžius ir gilinti žinias apie aptarnavimo kokybės gerinimą.

Autorių komanda – Danguolė Baltrūnaitė, Rasa Melville ir Regina Andriukaitienė – remiasi tiek teorinėmis žiniomis, tiek praktine patirtimi, pateikdamos aiškias ir struktūruotas įžvalgas apie paslaugų įmonių veiklą.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%