Aplinkos apsauga keliuose
Aplinkos apsauga keliuose
  • Greitai pasirodys
Nagrinėjama automobilių bei geležinkelio transporto taršos įtaka kelio aplinkos komponentams. Išanalizuota teršalų kiekiai bei jų sklaida pakelių ore, dirvožemyje, paviršiniuose vandens telkiniuose, nustatyta triukšmo sklaida. Supažindinama su triukšmo sklaidos lygiais magistraliniuose keliuose, geležinkeliuose ir jų sankirtose. Aprašomi natūriniai bei laboratoriniai tyrimai, analizuojant įvairių transporto infrastruktūroje susidarančių teršalų poveikį kelio aplinkos elementams. Apžvelgiama tr…
0

Aplinkos apsauga keliuose | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Nagrinėjama automobilių bei geležinkelio transporto taršos įtaka kelio aplinkos komponentams. Išanalizuota teršalų kiekiai bei jų sklaida pakelių ore, dirvožemyje, paviršiniuose vandens telkiniuose, nustatyta triukšmo sklaida. Supažindinama su triukšmo sklaidos lygiais magistraliniuose keliuose, geležinkeliuose ir jų sankirtose. Aprašomi natūriniai bei laboratoriniai tyrimai, analizuojant įvairių transporto infrastruktūroje susidarančių teršalų poveikį kelio aplinkos elementams.

Apžvelgiama transporto įtaka aplinkai, automobilių kelių tinklas Lietuvoje, fizinės taršos ypatumai. Išanalizuota atmosferos tarša kietosiomis dalelėmis magistralinių ir krašto kelių bei žvyrkelių pakelėse. Pateikta dirvožemio taršos sunkiaisiais metalais bei chloridais duomenys, išnagrinėtas šių teršalų poveikis žoliniams augalams. Įvertintas kelių priežiūros druskų tirpalų bei sunkiųjų metalų mišinių poveikis hidrobiontams.

Taikant kompiuterines skaitinio modeliavimo programas atliktas pakelės žolinių augalų augimo, sunkiųjų metalų skvarbos iš dirvožemio į augalus, triukšmo slopinimo sienelės efektyvumo, transporto triukšmo magistraliniuose keliuose bei dirvožemio taršos sunkiaisiais metalais matematinis modeliavimas.

Analizuojamos įvairios aplinkos būklę kelių pakelėse gerinančios priemonės.

Monografijos naujumas – tai kompleksinių aplinkosauginių tyrimų valstybinės reikšmės keliuose apibendrinimas atlikus eksperimentinius tyrimus bei taikant skaitinį modeliavimą įvairiomis kompiuterinėmis programomis.

Leidinys skirtas mokslininkams, aplinkos apsaugos specialistams. Jis kaip mokslinių žinių šaltinis gali būti pateikiamas doktorantūros ir magistrantūros studentams.

Greitai pasirodys

Nagrinėjama automobilių bei geležinkelio transporto taršos įtaka kelio aplinkos komponentams. Išanalizuota teršalų kiekiai bei jų sklaida pakelių ore, dirvožemyje, paviršiniuose vandens telkiniuose, nustatyta triukšmo sklaida. Supažindinama su triukšmo sklaidos lygiais magistraliniuose keliuose, geležinkeliuose ir jų sankirtose. Aprašomi natūriniai bei laboratoriniai tyrimai, analizuojant įvairių transporto infrastruktūroje susidarančių teršalų poveikį kelio aplinkos elementams.

Apžvelgiama transporto įtaka aplinkai, automobilių kelių tinklas Lietuvoje, fizinės taršos ypatumai. Išanalizuota atmosferos tarša kietosiomis dalelėmis magistralinių ir krašto kelių bei žvyrkelių pakelėse. Pateikta dirvožemio taršos sunkiaisiais metalais bei chloridais duomenys, išnagrinėtas šių teršalų poveikis žoliniams augalams. Įvertintas kelių priežiūros druskų tirpalų bei sunkiųjų metalų mišinių poveikis hidrobiontams.

Taikant kompiuterines skaitinio modeliavimo programas atliktas pakelės žolinių augalų augimo, sunkiųjų metalų skvarbos iš dirvožemio į augalus, triukšmo slopinimo sienelės efektyvumo, transporto triukšmo magistraliniuose keliuose bei dirvožemio taršos sunkiaisiais metalais matematinis modeliavimas.

Analizuojamos įvairios aplinkos būklę kelių pakelėse gerinančios priemonės.

Monografijos naujumas – tai kompleksinių aplinkosauginių tyrimų valstybinės reikšmės keliuose apibendrinimas atlikus eksperimentinius tyrimus bei taikant skaitinį modeliavimą įvairiomis kompiuterinėmis programomis.

Leidinys skirtas mokslininkams, aplinkos apsaugos specialistams. Jis kaip mokslinių žinių šaltinis gali būti pateikiamas doktorantūros ir magistrantūros studentams.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%