3,99 €
4,50 €
8,98 €
11,99 €
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
1
  • Išparduota
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Perskaityta: 3,99 €
1
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Perskaityta: 4,50 €
1
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Perskaityta: 8,98 €
1
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
Perskaityta: 11,99 €
1
Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory'is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija" analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus.
3.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Originalus pavadinimas: Alchemy
  • Autorius: Rory Sutherland
  • Leidėjas
  • Metai: 2020
  • Puslapiai: 384
  • ISBN : 9785415025954
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,3 x 21,5 x 3,6 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Nida Norkūnienė

Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia | knygos.lt

Atsiliepimai

  • 2024-06-07

Originali knyga realiais pavyzdžiais, lengvai skaitoma

Originali knyga realiais pavyzdžiais, lengvai skaitoma

Perskaitytos

3,99 €
Kaip nauja! Erika.b 100%
4,50 €
Kaip nauja!
8,98 €
Kaip nauja! Ieva MV 98%
11,99 €
Kaip nauja! Lori 99%

Aprašymas

Kodėl „Red Bull" toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas – bjaurisi jo skoniu?

Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti.

Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory'is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija" analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus. Išnagrinėjęs inovatyviausius mokslo tyrimus ir atvejus iš savo asmeninės patirties, jis pateikia gilių psichologinių įžvalgų ir stulbinančių pamokų, pritaikomų įvairiose verslo ir gyvenimo srityse.

Rory'is Sutherlandas – reklamos agentūros „Ogilvy" vicepirmininkas, žurnalo „The Spectator" apžvalgininkas, buvęs Reklamos praktikų instituto (The Institute of Practitioners in Advertising) – profesinės organizacijos, vienijančios Jungtinės Karalystės reklamos, medijų ir rinkodaros komunikacijos agentūras, – prezidentas.

  • Kaina: 3,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Erika.b.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 4,50 €
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,05 Knygų Eurų! ?

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.

Knygos būklė
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 8,98 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Ieva MV.

Pardavėjo reitingas:  98%

Knygos būklė
  • Kaina: 11,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Lori.

Pardavėjo reitingas:  99%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

3,99 €
Kaip nauja!
Erika.b 100%
4,50 €
Kaip nauja!
8,98 €
Kaip nauja!
Ieva MV 98%
11,99 €
Kaip nauja!
Lori 99%

Kodėl „Red Bull" toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas – bjaurisi jo skoniu?

Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti.

Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory'is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija" analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus. Išnagrinėjęs inovatyviausius mokslo tyrimus ir atvejus iš savo asmeninės patirties, jis pateikia gilių psichologinių įžvalgų ir stulbinančių pamokų, pritaikomų įvairiose verslo ir gyvenimo srityse.

Rory'is Sutherlandas – reklamos agentūros „Ogilvy" vicepirmininkas, žurnalo „The Spectator" apžvalgininkas, buvęs Reklamos praktikų instituto (The Institute of Practitioners in Advertising) – profesinės organizacijos, vienijančios Jungtinės Karalystės reklamos, medijų ir rinkodaros komunikacijos agentūras, – prezidentas.

Atsiliepimai

    • Lina
    • 2024-06-07

    Originali knyga realiais pavyzdžiais, lengvai skaitoma

Rodyti daugiau
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%