Atsiliepimai
Aprašymas
Knygoje „Mokykla, mokytojai, mokiniai“ autorius kalba apie fenomenologiją ir jos reikšmę lavinant ir auklėjant jauną žmogų, apie vaisingą dialogą ir polilogą tarp mokytojų ir mokinių, asmens atsakomybę ir kultūrinimą, pavienio asmens ir bendruomenės ryšį, integralumą ir kalbą, lietuvių kalbos ir mitologijos santykį, mąstymą, pasaulio patyrimą ir daugelį aktualių šiandienos dalykų.
Algis Mickūnas siūlo „pirmiausia permąstyti, kas iš esmės yra mokykla, ką ji reiškia tautos ir pavienių asmenų gyvenime“. Būtent šie klausimai ir svarstomi knygoje, pasitelkus senovės graikus, apšvietos filosofus, šiuolaikinę fenomelologiją ir hermeneutiką aptariama mokymo esmė ir paskirtis, nusakomi mokytojo ir mokyklos vaidmenys.
Algis Mickūnas – vienas iškiliausių lietuvių išeivijos (JAV) filosofų, mokslininkas, fenomenologas, Lietuvos mokslų akademijos narys.
Knygoje „Mokykla, mokytojai, mokiniai“ autorius kalba apie fenomenologiją ir jos reikšmę lavinant ir auklėjant jauną žmogų, apie vaisingą dialogą ir polilogą tarp mokytojų ir mokinių, asmens atsakomybę ir kultūrinimą, pavienio asmens ir bendruomenės ryšį, integralumą ir kalbą, lietuvių kalbos ir mitologijos santykį, mąstymą, pasaulio patyrimą ir daugelį aktualių šiandienos dalykų.
Algis Mickūnas siūlo „pirmiausia permąstyti, kas iš esmės yra mokykla, ką ji reiškia tautos ir pavienių asmenų gyvenime“. Būtent šie klausimai ir svarstomi knygoje, pasitelkus senovės graikus, apšvietos filosofus, šiuolaikinę fenomelologiją ir hermeneutiką aptariama mokymo esmė ir paskirtis, nusakomi mokytojo ir mokyklos vaidmenys.
Algis Mickūnas – vienas iškiliausių lietuvių išeivijos (JAV) filosofų, mokslininkas, fenomenologas, Lietuvos mokslų akademijos narys.
Atsiliepimai